CompositionEvent#
Wstęp#
Interfejs CompositionEvent stanowi rozszerzenie dla interfejsu UIEvent. Wprowadza dodatkowe polecenia, których zadaniem jest udostępnienie kontekstowych informacji dla zdarzeń, które potocznie nazywa się zdarzeniami kompozycji #. W specyfikacji D3E interfejs ten umieszczany jest w module zdarzeń kompozycji.
Interfejs CompositionEvent dziedziczy z interfejsu UIEvent, dlatego ma dostęp do wszystkich poleceń z tego interfejsu (oraz z kolejnych interfejsów w łańcuchu dziedziczenia).
Zdarzenie wejścia można utworzyć za pomocą poleceń:
Właściwości CompositionEvent#
Nazwa | Opis |
---|---|
CompositionEvent.data | Zwraca łańcuch znakowy reprezentujący wygenerowane przez metodę wejściową znaki dla danego zdarzenia. |
Metody CompositionEvent#
Nazwa | Opis |
---|---|
CompositionEvent.initCompositionEvent() | Inicjuje dane zdarzenie. |
Inne CompositionEvent#
Nazwa | Opis |
---|---|
new CompositionEvent() | Konstruktor tworzący nowe zdarzenie. |
Interfejs Web IDL#
[Constructor(DOMString typeArg, optional CompositionEventInit compositionEventInitDict)] interface CompositionEvent : UIEvent { readonly attribute DOMString data; void initCompositionEvent(DOMString type, boolean bubbles, boolean cancelable, Window? view, DOMString data, DOMString locale); }; dictionary CompositionEventInit : UIEventInit { DOMString data = ""; DOMString locale = ""; };
Specyfikacje i inne materiały#
Pasek społecznościowy