FocusEvent#
Wstęp#
Interfejs FocusEvent stanowi rozszerzenie dla interfejsu UIEvent. Wprowadza dodatkowe polecenia, których zadaniem jest udostępnienie kontekstowych informacji dla zdarzeń, które potocznie nazywa się zdarzeniami zogniskowania #. W specyfikacji D3E interfejs ten umieszczany jest w module zdarzeń zogniskowania.
Interfejs FocusEvent dziedziczy z interfejsu UIEvent, dlatego ma dostęp do wszystkich poleceń z tego interfejsu (oraz z kolejnych interfejsów w łańcuchu dziedziczenia).
Zdarzenie zogniskowania można utworzyć za pomocą poleceń:
Właściwości FocusEvent#
Nazwa | Opis |
---|---|
FocusEvent.relatedTarget | Zwraca dodatkowy obiekt powiązany z danym zdarzeniem. |
Metody FocusEvent#
Nazwa | Opis |
---|---|
FocusEvent.initFocusEvent() | Inicjuje dane zdarzenie. |
Inne FocusEvent#
Nazwa | Opis |
---|---|
new FocusEvent() | Konstruktor tworzący nowe zdarzenie. |
Interfejs Web IDL#
[Constructor(DOMString type, optional FocusEventInit focusEventInitDict)] interface FocusEvent : UIEvent { readonly attribute EventTarget? relatedTarget; void initFocusEvent(DOMString type, boolean bubbles, boolean cancelable, Window? view, long detail, EventTarget? relatedTarget); }; dictionary FocusEventInit : UIEventInit { EventTarget? relatedTarget = null; };
Specyfikacje i inne materiały#
Pasek społecznościowy