EngineTC#

Rabunki pojedyncze#

Tryb wykonywania rabunków pojedynczych jest ustawiony domyślnie w kodzie skryptu.

Przechodzimy do czegoś konkretnego. Na pierwszy ogień idą rabunki solo. Do prawidłowego wykonywania skoków niezbędna jest pewna systematyczność i schemat postępowania. Dlatego skup się i czytaj uważnie ze zrozumieniem wszystko co teraz napiszę.

Rabunki wykonywane są poprawnie dla dowolnej profesji. Konta mogą znajdować się w gangu lub bez.

Wartość SoloPower jaką widzisz w prawym menu została zoptymalizowałem pod dowolną profesję. Skrypt pobiera informację o Twojej profesji a następnie ustawia pod nią wzór. Dodatkowo uwzględniany jest stan techniczny broni.

Możliwość półautomatycznego wykonywania rabunków pojedynczych wprowadziłem z myślą o szybszym szkoleniu kukieł (głównie na początku gry). Ponieważ Złodziej ma najlepsze plusy do statów istotnych przy rabunkach to konta najlepiej odpalić właśnie z taką profesją.

Szybkie szkolenie konta#

Na prostym przykładzie wyjaśnię cały etap wykonywania skoków pojedynczych z wykorzystaniem mojego skryptu. Na początku należy zdefiniować wszystkie ustawienia, o których pisałem w dziale Opcje podstawowe (głównie chodzi o wybór systemu ćpania).

Zaczynasz Złodziejem, na koncie masz 400$. Udaj się do Handlarza bronią i zakup Kij baseballowy (120$) oraz Pieluche (150$). Od rundy 44 informacje na temat broni pobierane są w zakładce Wyposażenie, udaj się tam by uaktualnić dane na temat minimalnych obrażeń broni. Przejdź do zakładki Rabunek. Jeśli nie ma kodu (captchy) to skrypt automatycznie będzie wybierał maksymalnie możliwy skok i go wykonywał.

Jeśli wyskoczy kod to pole formularza do wprowadzenia literek od razu uzyska zogniskowanie (nie musisz tam klikać by wprowadzić kod). Po wprowadzeniu dwóch znaków wykonanie skoku zostanie automatycznie zatwierdzone. W przypadku utraty zogniskowania (przełączanie między różnymi programami) możesz kliknąć w dowolnym miejscu strony, wówczas kursor ponownie pojawi się w polu do wpisywania kodu.

Dodatkowo samo pojawienie kodu spowoduje zmianę koloru karty na czerwony z odpowiednim napisem CAPTCHA. Chyba nie muszę pisać o niezwykłości tego bajeru.

EngineTC - captcha, kolorowa sygnalizacja na kartach

Rysunek. EngineTC - captcha, kolorowa sygnalizacja na kartach

Skrypt jest tak ustawiony, żeby robił skoki na które potrzeba 10% energii lub więcej. Przecież nie ma sensu trzaskać Spożywczaka, szkoda energii w początkowej fazie gry na taki badziew. Jeśli z jakiś względów nie chcesz robić mniejszych skoków to ustaw próg energii na wyższy poziom. Służy do tego następująca opcja:

  1. L
  2. K
  3. T'
  4. T
  5. A
  6. O
  7. Z'
  8. Z
  9. #
var staminaSolo = 10; // minimalna wartość energii przy której będą wykonywane rabunki pojedyncze

Nowe uzbrojenie#

Od rundy 44 dane na temat minimalnych obrażeń broni pobierane są w zakładce Wyposażenie.

Po zakupie nowej sztuki broni na starcie zazwyczaj będzie miała obrażenia rzędu 0 - dopiero zaczynasz trenować broń. Idziesz rabować, robisz parę skoków przez co minimalne obrażenia broni wzrastają dajmy na to z 0 na 20. Żeby doliczyć nową wartość do wzorów musisz udać się ponownie do zakładki Wyposażenie. Dane zostaną pobrane, wzory zaktualizowane, wracaj rabować. Taką aktualizacje najlepiej przeprowadzać co kilka skoków, w przeciwnym razie doszkolenie broni nie będzie brane pod uwagę, szkolenie postaci potrwa dłużej.

Dodatkowo, u Handlarza bronią pojawi się prosty kalkulatorek do manipulowania broniami. Dzięki niemu możesz szybko oszacować, jaką moc będzie posiadało konto w zależności od zmiany uzbrojenia. Całość wygląda mniej więcej jak na poniższej ilustracji:

EngineTC - dodatkowy kalkulator

Rysunek. EngineTC - dodatkowy kalkulator

Pozostałe uwagi#

Tutaj za bardzo nie ma o czym pisać. Po odpowiedniej konfiguracji całość śmiga jak rakieta. Spalenie nawet 1000 biletów nie stanowi problemu. Dodatkowo dzięki sygnalizacji na kartach można jednocześnie grać na wielu kontach.

Mała wskazówka dotycząca szkolenia kukieł od zera. Konta te mają bardzo mało kasy. Dlatego na początku proponowałbym wyłączyć opcję automatycznego brania mety. Lepiej samemu zadecydować o tym kroku. Po dorobieniu się gotówki, umożliwiającej bezproblemowe przyjmowanie metadonu można włączyć automat w całej okazałości.

Korekta SoloPower#

Wiadomo, że z biegiem czasu wzory dla napadów pojedynczych, które wprowadziłem do skryptu mogą okazać się przestarzałe i konta będą lądowały w więzieniu. Zdolniacy mogą sami przeanalizować kod i dokonać korekt. Dla pozostałych graczy wprowadziłem prosty współczynnik korekty:

  1. L
  2. K
  3. T'
  4. T
  5. A
  6. O
  7. Z'
  8. Z
  9. #
var decSoloPower = 100; // możliwość zwiększenia lub zmniejszenia mocy dla rabunków pojedynczych, domyślnie ustawione 100 czyli 100%

Domyślnie widnieje tam 100 co oznacza 100%. Czyli wartość wynosi tyle, co po przeliczeniach z moich wzorów. Jeśli konta zaliczają paki można eksperymentalnie zaniżyć wyliczenia, np. ustawiając 90, 80, 50 co oznacza 90%, 80%, 50% z tego co ustawiłem. Oczywiście sposób działa i w drugą stronę, czyli można zwiększyć podstawę podając przykładowo 110.

Trenowanie broni#

Sam etap szkolenia broni można przeprowadzać na dwa sposoby.

Pierwszy polega na tradycyjnym szkoleniu kukieł (wykonywanie rabunków), wraz z którym jednocześnie wzrastają minimalne obrażenia broni.

Drugi sposób polega na ciągłym rabowaniu Spożywczaka. Skok zabiera tylko 5% energii, czyli na jednym zaćpaniu możliwe jest wykonanie 20 rabunków. Orientacyjnie, za każdy jeden dochodzą dwa punkty minimalnych obrażeń (40 na 100% energii). Nawet nieźle, tracąc kilka biletów można nieźle wzmocnić średnią rabunkową.

Nic nie stoi na przeszkodzie by zaprzęgnąć mój skrypt to żmudnego treningu. Wystarczy ustawić następujące opcje:

  1. L
  2. K
  3. T'
  4. T
  5. A
  6. O
  7. Z'
  8. Z
  9. #
var robMode = 0; // 0 - tryb wykonywania rabunków pojedynczych, 1 - grupowe (samemu), 2 - grupowe w gościach, każda inna liczba wyłącza tryb
var spozywczakMode = 1; // 0 - wyłączony, 1 - włączony (przydatny do szybkiego trenowania broni)
var staminaSolo = 5; // minimalna wartość energii przy której będą wykonywane rabunki pojedyncze

Metoda brania narkotyków zależy od własnych upodobań, masz duży wybór, ja osobiście preferuję inteligentne ćpanie. Przy skillowaniu broni radzę od razu włączyć kilka kont (np. 5).

Poza szkoleniem#

Po wytrenowaniu postaci i przejściu na rabunki grupowe, do pojedynczych możesz powrócić w każdej chwili. Chociażby z nudów można sobie czasami popykać solówki. Rabowanie Rosyjskiego Handlarza Dragami pozwala zarobić na operacje plastyczne w przypadku chronicznego braku gangu.

Bez półautomatycznego wykonywanie rabunków pojedynczych#

Czasami samoczynne wykonywanie skoków może denerwować, wręcz przeszkadzać w grze. Najprościej po prostu wyłączyć skrypt.

Dla osób, które chcą samodzielnie wykonywać skok i jednocześnie mieć dostępne pozostałe opcje (bez całkowitego wyłączenia skryptu) istnieje inne rozwiązanie. Jak napisałem na początku tryb rabowania pojedynczego jest ustawiony domyślnie. Można go wyłączyć. Wystarczy edytować skrypt i dokonać następującej korekty:

  1. L
  2. K
  3. T'
  4. T
  5. A
  6. O
  7. Z'
  8. Z
  9. #
var robMode = 3; // 0 - tryb wykonywania rabunków pojedynczych, 1 - grupowe (samemu), 2 - grupowe w gościach, każda inna liczba wyłącza tryb

Od tej pory w zakładce Rabunek będzie wybierany maksymalnie możliwy skok do wykonania, bez jego zatwierdzania. Wybór (oraz info na temat mocy solo w menu z prawej) będą wciąż dostępne. W każdej chwili możesz z powrotem przywrócić automat.

To chyba wszystko co należy wiedzieć w przypadku rabunków solo. Od tej pory grając w TC można robić dziesięć innych czynności z wykorzystaniem przeglądarki, komunikatorów internetowych itp., a respekt i tak będzie wzrastał automatycznie.

Pasek społecznościowy

SPIS TREŚCI AKTUALNEJ STRONY

EngineTC (H1) Rabunki pojedyncze (H2) Szybkie szkolenie konta (H3) Nowe uzbrojenie (H4) Pozostałe uwagi (H4) Korekta SoloPower (H3) Trenowanie broni (H3) Poza szkoleniem (H3) Bez półautomatycznego wykonywanie rabunków pojedynczych (H3)