Skrypty#

Polowanie1vs1 2.01#

W związku z wprowadzeniem zakazu multikont w rundzie 54 skrypt został wyłączony. Całość została przeniesiona do Polowania.

Zawsze planowałem napisać bota na polowanie 1vs1 w klubach. Na wolnym komputerze i niespecjalnie szybkim internecie konkretne dopalacze to podstawa, inaczej przewagi nad pozostałymi graczami nie wypracujemy.

Przedstawiany skrypt jest jednym z najciekawszych projektów nad którymi siedziałem. Pozwala nabijać staty bez nudnego wykonywania w kółko skoków pojedynczych lub grupowych. Dodatkowo staty pozyskiwane przez 1vs1 są bardziej wartościowe dla profesji mordercy, gdyż więcej dochodzi siły i wytrzymałości niż inteligencji i charyzmy (te pierwsze odgrywają kluczową rolę podczas walk).

Z racji tego, że nie mogę podać zbyt szczegółowych informacji (ułatwienie dla potencjalnych ofiar w klubie) charakterystyka skryptu zostanie uproszczona. Więcej detali otrzymają sami nabywcy.

Kod wyposażony został w system zabezpieczający przed brakiem połączenia.

Działanie#

Działanie bota opiera się na dwóch kontach. Jedno wykorzystujemy jako kukłę do wyłapywania respektów, drugie konto jest myśliwym. Czujka nie powinna mieć więcej niż 200 respektu, dzięki czemu nie może zostać zabita. Konta komunikują się między sobą. Jeśli czujka wyłapie określony respekt w klubie do gry wkracza hunter. Konto samo wbija do klubu, jak złapie kontakt idzie do napadu i mieli, potem samo robi operkę, samo zaćpa i wróci do zakładki klub. Jeśli hunter nie złapie kontaktu to i tak zrobi operkę i się odpowiednio ustawi.

Współpraca między dwoma kontami pozwala znacząco zmniejszyć ilość traconych biletów na głównym koncie.

Zażywanie narkotyków przez polującego oparte zostało na systemie inteligentnym. Konto co jakiś czas automatycznie bierze jednostkę metadonu. Pozwala to zaoszczędzić trochę gotówki i uwalnia od podejrzeń nadgorliwej administracji. Nie trzeba dodawać klubu do ulubionych, za każdym razem lokal wyszukiwany jest automatycznie.

Dla wszystkich kont prócz czujki (nie ma sensu jej spowalniać) dodawany jest nowy przycisk Operka, widoczny w górnym menu za Wyloguj. Kliknięcie powoduje wykonanie operacji plastycznej. Opcja przydatna w celu zwabiania delikwentów na trzecie konto.

Polowanie1vs1 - dodatkowy przycisk operacji plastycznej

Rysunek. Polowanie1vs1 - dodatkowy przycisk operacji plastycznej

To nie wszystko. Jak pisałem wcześniej konta są sprzężone, jeśli czujką wbijesz do innego klubu hunter automatycznie ustawi się pod ten klub, nie trzeba wprowadzać nazw lokalu, skrypt wykona wszystko samodzielnie. Ponadto hunter posiada zabezpieczenie przed automatycznym wylogowaniem, co jakiś czas sam się odświeża (domyślnie ustawione ok. 3 minuty).

Od czasu do czasu może pojawić się pytanie losowe, zarówno na kukle jak i hunterze. W takim przypadku na karcie pojawi się napis RANDOMEVENTS, dodatkowo karta uzyska kolor niebieski.

Polowanie1vs1 - kolorowa sygnalizacja na kartach

Rysunek. Polowanie1vs1 - kolorowa sygnalizacja na kartach

Podobnie jeśli konto trafi do paki pojawi się napis WIĘZIENIE, jeśli wyląduje na intensywnej wyskoczy SZPITAL.

Polowanie1vs1 - dodatkowe opisy na kartach

Rysunek. Polowanie1vs1 - dodatkowe opisy na kartach

Modyfikacje#

Do prawidłowej pracy skryptu niezbędne będzie ustawienie kilku podstawowych parametrów. Najważniejsze to deklaracja nicka czujki, konta atakującego, oraz lokalu, w którym hunter będzie zażywał narkotyki:

  1. L
  2. K
  3. T'
  4. T
  5. A
  6. O
  7. Z'
  8. Z
  9. #
var nickRabbit = 'czujka'; // nick czujki (kukły) umieszczanej w klubie
var nickHunter = 'koksownik'; // nick atakującego
var raveHunter = 'prywata'; // klub w którym ćpa atakujący

Skrypt posiada zaimplementowany system rozpoznawania po respekcie. Podajemy wartość minimalną i maksymalną respektu, który będzie brany pod uwagę podczas przeszukiwania. Czyli podajemy taki liczby, by respekt naszych potencjalnych ofiar znalazł się w deklarowanym przedziale. Całość może wyglądać następująco:

  1. L
  2. K
  3. T'
  4. T
  5. A
  6. O
  7. Z'
  8. Z
  9. #
var maxResp = 10000; // maksymalne respekt przyszłej ofiary
var minResp = 4000; //minimalny respekt przyszłej ofiary

Jeśli wprowadziłeś wszystko poprawnie nie powinno być żadnych problemów z "podkradaniem" statystyk innym graczom.

Odporność na wabiki#

No cóż, ideały nie istnieją. Ostatnio zauważyłem, że część doświadczonych graczy stosuje w czasie polowania taktykę na wabika. Polega to na szybkim ulokowaniu kukły w klubie (przeważnie bez stat) w celu zwabienia kogoś, po czym taki osobnik jednocześnie wskakuje swoją silniejszą postacią. W ten sposób niektórzy gracze (przeważnie Brazylijczycy xD) starają się złapać graczy stosujących mój skrypt - oczywiście, żeby im się to udało sami stosują jakieś proste programy do nagrywania czynności (wykonanie tego ręcznie jest niemożliwe). W celu wyeliminowania przypadłości dodałem możliwość deklaracji określonych ID, za którymi Hunter nie wskoczy do klubu. Odpowiada za to następujący parametr:

  1. L
  2. K
  3. T'
  4. T
  5. A
  6. O
  7. Z'
  8. Z
  9. #
var wabik = new Array();
wabik[0] = 0;

Opcja przyda się także przeciwko graczom, którzy dla jaj klikają przycisk Wejdź po czym od razu robią operkę. Deklaracja numerów ID, na które Hunter przestanie reagować pozwoli zaoszczędzić znaczną cześć biletów. Co ciekawe, jeśli wskoczysz za kimś innym a w klubie pojawi się jednocześnie jakiś gracz z tablicy wabik to i tak dostanie oklep. Oczywiście ilość deklarowanych graczy dowolna, przykładowo:

  1. L
  2. K
  3. T'
  4. T
  5. A
  6. O
  7. Z'
  8. Z
  9. #
var wabik = new Array();
wabik[0] = 123456; // jakiś typek 6k
wabik[1] = 654321; // 5k - wabik Kunegundy
wabik[2] = 666; // 12k - ale SzybkiLopez

Manipulacja czasami#

Jeśli posiadasz szybki komputer i jeszcze szybsze łącze internetowe możesz natrafić na BotHuntera lub Radar. Wtedy należy troszkę przyhamować odświeżanie kukły w lokalu. Nic trudnego, wystarczy w konfiguracji dostosować czas pod własne możliwości:

  1. L
  2. K
  3. T'
  4. T
  5. A
  6. O
  7. Z'
  8. Z
  9. #
var refreshRabbit = 150; // odświeżanie rabbita, czas podawany w milisekundach

Za zabezpieczenie huntera przed samoczynnym wylogowaniem odpowiedzialny jest następujący parametry:

  1. L
  2. K
  3. T'
  4. T
  5. A
  6. O
  7. Z'
  8. Z
  9. #
var maxRefresh = 20000; // zabezpieczenie przed wylogowaniem atakującego, czas podawany w milisekundach

Czas odpowiedzialny za nieznaczące czynności, jak zmiana klubów, branie narkotyków, metadonu itp. ustawia parametr:

  1. L
  2. K
  3. T'
  4. T
  5. A
  6. O
  7. Z'
  8. Z
  9. #
var waitSomeTime = 600; // opóźnienia dla nieznaczących czynności, czas podawany w milisekundach

Statystyki#

Grając długo na skrypcie zaczyna doskwierać jedna przypadłość - wszystko dzieje się tak szybko, że nie widać kogo trafiliśmy i ile statystyk postać zyskała. Czasami nawet nie zauważymy, że nasze konto się odbiło (przegrało walkę), jeśli np. w tym czasie oglądamy TV. Mając jeden dzień wolnego napisałem rozbudowane statystyki. Co prawda miały pozostać tylko dla mnie, no ale z pewnością inni będą mieli z nich większą uciechę.

Dane statystyczne odczytujemy w zakładce Centrum pomocy, obojętnie z jakiego konta (musi być tylko zalogowane). W pomocy wyskoczą dwa dodatkowe, klikalne nagłówki: Wczytaj statystyki (kolor zielony), Kasuj statystyki (kolor czerwony), coś jak na poniższej ilustracji:

Polowanie1vs1 - opcje do wyświetlenia lub skasowania statystyk

Rysunek. Polowanie1vs1 - opcje do wyświetlenia lub skasowania statystyk

Kasowanie nie wymaga komentowania - po wybraniu strona się odświeży i zgromadzone dane zostaną skasowane. Przed wyczyszczeniem wyświetli się okno dialogowe z monitem o potwierdzenie czynności (takie zabezpieczenie przed omyłkowym wybraniem). Kliknięcie na polecenie Wczytaj statystyki spowoduje ich wyświetlenie. Całość składa się z trzech tabel, które zawierają dane o wygranych, przegranych i ucieczkach:

Polowanie1vs1 - obszerne statystyki dla walk wygranych, przegranych oraz ucieczek

Rysunek. Polowanie1vs1 - obszerne statystyki dla walk wygranych, przegranych oraz ucieczek

Dane dla wszystkich kont trzymane są w tych samych miejscach, z jednego miejsca można wszystko przeglądać. Co jakiś czas można przeczyścić bazę (np. na początku nowej rundy), ewentualnie, kiedy ilość wpisów będzie zbyt duża - sam o tym decydujesz. Dodatkowo każdy nick oraz numer ID jest klikalny, pozwala szybko przenieść się na profil danego gracza (najlepiej poprzez otwarcie w nowej karcie). Dane na temat stat i respa przed walką oraz po dla Huntera są ułożone pod sobą, łatwiej je porównywać. Dodam tylko, że wyniki walk zapisywane są nawet jeśli konto wyłapie pakę lub szpital.

Statystyki są nowym pomysłem, nie miałem czasu na długie ich testowanie. Jeśli coś będzie działać nieprawidłowo proszę o kontakt.

Skuteczność#

W The Crims najwięcej frajdy sprawia atakowanie innych graczy właśnie poprzez kluby. Dzięki mojemu skryptowi wyrobisz sobie dobrą markę w grze. Szybkie polowanie to jedna z najbardziej cenionych umiejętności. Po oswojeniu się ze skryptem bez problemu nabijesz kilka dużych kont i zbudujesz jedno silne, którym dalej będziesz polował.

W prezentowanych wynikach ani razu nie wykonałem rabunku grupowego. Wszystko odbyło się przy rabowaniu skoków pojedynczych.

Dla przykładu podam pewne rezultaty, które osiągnąłem stosując nową zabawkę.

Polowanie1vs1 - runda 36, dwa nabicia, start od 1000 stat

Rysunek. Polowanie1vs1 - runda 36, dwa nabicia, start od 1000 stat

Posiadałem tylko dwa konta, dlatego taki skromny wynik. To było pierwsze przetarcie, systematycznie wprowadzane były nowe możliwości, przy okazji łatane stare niedoróbki. Z biegiem czasu całość osiągnęła w pełni sprawdzony, obecny kształt.

Polowanie1vs1 - runda 38, start z sześcioma kontami po 1000 stat

Rysunek. Polowanie1vs1 - runda 38, start z sześcioma kontami po 1000 stat

W edycji 38 zastosowałem odmienną taktykę. Przygotowałem sześć kont, kupiłem nomex i mm, który wyszkoliłem na maksa. Konta nabijałem jednocześnie, niemalże równomiernie (tak do 12k), potem co jakiś czas przelewałem staty z jednych na drugie. Tym sposobem utworzyłem kilka ciekawych postaci, zróżnicowanych pod względem wagi. Taki wynik osiągnąłem ok. dnia 90, po czym konta trafiły na Allegro, klientów nie brakowało.

Proszę zwrócić uwagę na stosunek inteligencji i charyzmy do siły i wytrzymałości. Przy polowaniu przez 1vs1 nie ma zbędnego pompowania w staty nie odgrywające kluczowej roli przy walce. Z oczywistych względów respekt zachowany zostaje na przyzwoitym poziome, znacznie mniejszym niż siła i wytrzymałość (dobra zmyłka na rywali).

Zachęcam do zakupów. Z racji tego, że bot jest unikatowy udostępniony zostanie niewielkiej grupie ludzi. Im mniej osób go ma tym lepiej dla pozostałych. Jest to niebezpieczne narzędzi, które z pewnością napsuje krwi niejednemu amatorowi klubowych polowań.

Pasek społecznościowy

SPIS TREŚCI AKTUALNEJ STRONY

Skrypty (H1) Polowanie1vs1 2.01 (H2) Działanie (H3) Modyfikacje (H3) Odporność na wabiki (H4) Manipulacja czasami (H4) Statystyki (H3) Skuteczność (H3)