Porady#

Szkolenie kukieł#

Nie ma idealnej recepty jak szybko dojść do skoków na Fort Knox (ewentualnie AC). Istnieje tyle taktyk ilu jest samych graczy. Każdy ma swoją, może niekoniecznie najbardziej optymalną, ale w większości zadowalającą strategię. Na domiar złego w silniku gry często dokonywane są zmiany, dlatego każda strategia powinna być uaktualniania z rundy na rundę.

Najważniejszą sprawą na którą musisz zwrócić uwagę jest poziom od którego można wykonywać dany skok w zależności od profesji konta. Proponuje Złodzieja, opisywanego jako "Kumpel do napadów, z plusami do siły i inteligencji". Jego przewaga wynika bezpośrednio ze wzoru do rabunków. Plusy do siły i inteligencji odgrywają kluczową rolę, szybciej wyszkolisz postać.

  1. L
  2. K
  3. T'
  4. T
  5. A
  6. O
  7. Z'
  8. Z
  9. #
your_points = (Intelligence + Strength + Tolerance/2)/3 + Your min. damage + Your armors +- Some random parts

gdzie:

Przed przystąpieniem do szkolenia należy określić czy grasz na sucho czy z dopalaczami. Dopalacze wyręczą Cię z głupiego klikania i przeliczania, niestety w każdej chwili możesz zarobić bana, bądź tego świadom.

Odpal wszystkie swoje konta i koniecznie udaj się do zakładki Klub nocny. W przeciwnym wypadku nie otrzymasz nowych biletów kolejnego crimsowego dnia.

Zanim zabierzesz się za szkolenie właściwych kont, proponuję utworzyć jedno (lub dwa) specjalne, na których kupisz kluby do ćpania i towar. Wyszkól postacie na kantorki, uzbieraj trochę kasy i zrób solidny zapas towaru, najlepiej Zioła. Następnie ustaw w lokalach minimalne ceny za wstęp i dragi. Dzięki temu właściwe kukły wyszkolisz o wiele szybciej. Niejednokrotnie przekonasz się, że w czasie szkolenia lewe ścierwo może przyblokować kilka kukieł (energia 0%, morale Bardzo niskie). Minimalne ceny choć trochę pozwolą wykaraskać się z kłopotu.

Przechodzimy do właściwych kont. Zaczynasz grę złodziejem mając do dyspozycji całe 150$. Staty na starcie wynoszą odpowiednio: Inteligencja(6), Siła(6), Charyzma(4), Wytrzymałość(4).

Odradzam wykupywanie bonusów startowych - czysta głupota i strata pieniędzy. W przypadku walki o miejsce w Top Killer taki zakup można zrozumieć.

Pierwszy krok to wyszkolenie postaci zdolnych do napadania kantorów. Za pomocą odpowiedniego skryptu żaden problem, wszystko wykona się samo. Bez wspomagaczy jest o wiele trudniej. Kasa wpada nieregularnie, dochodzi lewe ścierwo, ciężko utworzyć jednolity algorytm. Etap szkolenia może przebiegać następująco:

  1. Kup nóż - broń na starcie z minimalnymi obrażenia 8, zostanie 30$.
  2. Wykonaj 3 lub 4 razy Staruszkę - czwarty raz dla pewności, tak by int/siły dał stosunek 10/9 albo 9/10.
  3. Wykonuj Samochód od stat 10/9 lub 9/10, po Staruszce do końca energii. Jak zostanie 10% energii to robić już Taxi, chyba że naprawdę marnie dało to do końca.
  4. Wykonuj Taksówkarza od 20/20 do 41/41.
  5. Wykonuj Bankomat do 46/46.
  6. Wykonuj Stację benzynową do 66/66
  7. Wykonuj Kino do 71/71
  8. Wykonuj Biedronkę do końca energii.

Metoda niezbyt ogarnięta, ale skuteczna. Specjalnie nie piszę kiedy ćpać, to zależy od szczęścia.

Mamy kukły na Kantor (ok. 75/80). Wykonaj kilka skoków i kup najpierw Snajperka a potem Błyszczącą zbroję. Teraz wykonuj Porwanie (do 160/160), Jubilera (do 210/210) - Snajperka wyszkoli się na ok. 20. Dla pewności wykonaj raz Depozyt (ale przy 210/210 nie jest konieczne).

W tej chwili dysponujesz kontami wyszkolonymi na Konwoje, możesz napadać.

Za pierwsze siano (210000) kup i załóż Karabin maszynowy (niech się Mean Machine szkoli).

Skoki wykonujesz aż uzbierasz 2,1mln + coś na ćpanie. Zakup i załóż Kamizelkę kuloodporną. Jak skończysz Konwoje powinno być około 500 średniej - (inteligencja+siła)/2 - i Maszynówka wyszkolona na 120, jak brak stat dobić na bankach 2x50% energii (do średniej 500).

Posiadasz konta na Magazyn Federalnych (FBI). Wykonujesz skoki do uzyskania 10mln, zakup Nomex. Potem czas na Przekręty (teoretycznie powinno wystarczyć założenie Nomexa i Maszynówki, niestety ostatnio zwiększyli ilość kasy za napady grupowe i możesz zarobić szybciej te 10mln, przez co minimalne obrażenia maszynówki będą mniejsze).

Od tej pory zarabiasz kasę na Przekrętach, kup Mean Mchine (4,4mln). Dalej możesz zarobić tyle na kontach, by kupić brakujące staty. Możesz także utworzyć nowe postacie w ten sam sposób, i z jednych przelać staty na drugie, tak by uzyskać moc na Ala Capone.

Mając konta na AC nie pozostało nic innego jak robienie na nich kasy. W zależności jak wysoko mierzysz, robisz odpowiednią ilość gotówki na takim jednym składzie (10 kont). Potem przelewasz staty na drugi skład (przez Napady grupowe) i nabijasz kolejny skład itd.

Na koniec wysysasz najpierw staty zalegające na kontach, następnie przetapiasz pieniądze w staty (kupić każdy rodzaj statów do 500, odessać do 100 i znowu zakupić itd.). W ten sposób bez problemu zmontujesz własny gang na Fort Knox.

Nie trudno się domyśleć jak wygląda dalsza gra. Nabijasz jeden skład rabując FK, powiedzmy do 2,2mld gotówki, przelewasz staty na kolejny skład, który także nabijasz do 2,2mld kasy. Etap powtarzasz do znudzenia. Przed zakończeniem edycji gromadzisz wszystkie konta do jednego gangu, przetapiasz całą kasę w staty i zlewasz na główną postać.

Samo wysysanie nie jest skomplikowanym procesem, wystarczy dysponować odpowiednią techniką dzięki której nie wyślesz kont do szpitala. Po odessaniu kukieł z pierwotnych statów należy odpowiednio manewrować Nomexami, zakładając kolejne w zależności od mocy ataku kont napadających.

Tak może wyglądać taktyka na obecną edycję. Osobiście moją ostatnią była runda 29, dlatego nie należy bezgranicznie sugerować się przedstawianym opisem, jest on ogólnikowy. Niewykluczone, że są inne, ciekawsze i efektywniejsze rozwiązania o który po prostu nie wiem.

Pasek społecznościowy

SPIS TREŚCI AKTUALNEJ STRONY

Porady (H1) Szkolenie kukieł (H2)