EngineTC#

Rabunki grupowe#

Były skoki pojedyncze, przejdźmy teraz do rabunków grupowych. Al Capone, Pałace, Forty, od tej pory to żaden problem. Skrypt większość czynności wykona za Ciebie.

Mielenie na dużej liczbie kont to pięta Achillesowa przeglądarki Firefox, przez co i mój stary skrypt działał "nieefektywnie". Oczywiście dało się poskakać i odłożyć trochę gotówki, ale mulenie całego systemu dawało się we znaki nawet posiadaczom wydajnych komputerów z szybkim łączem internetowym.

Najnowszy EngineTC 2.01 posiada całkowicie przebudowany mechanizm wykonywania skoków grupowych. Oferuje dwa tryby rabunków grupowych:

Przed wypróbowaniem nowego mechanizmu należy koniecznie przeprowadzić optymalizację wszystkiego co możliwe. Dostępna lista z opcjami manewru znajduje się w dziale Firefox - Optymalizacja. Bez tego nawet nowa odsłona skryptu może rozczarować.

W przypadku rabunków grupowych sam decydujesz od jakiej mocy zaczniesz je wykonywać. Do ustalenia średniej możesz wykorzystać mój kalkulator.

Samotnik#

Innowacyjny tryb wykonywania skoków grupowych. Przeznaczony jest dla osób, które grają same, bez narażania się na niepotrzebne straty w innych gangach. Bezpieczne ekipy praktycznie wymarły, odpowiadać można jedynie za siebie.

Domyślnie włączony jest tryb półautomatycznego wykonywania rabunków pojedynczych. Dla opcji samotniczej należy w konfiguracji ustawić następujący parametr:

  1. L
  2. K
  3. T'
  4. T
  5. A
  6. O
  7. Z'
  8. Z
  9. #
var robMode = 1; // 0 - tryb wykonywania rabunków pojedynczych, 1 - grupowe (samemu), 2 - grupowe w gościach, każda inna liczba wyłącza tryb

Szybkie rabowanie#

Przyjmijmy, że zamierzasz rabować Magazyn federalnych, czyli akcja na 6 kont. Na początku należy zdefiniować wszystkie ustawienia, o których pisałem w dziale Opcje podstawowe (głównie chodzi o wybór systemu ćpania oraz włączenie zabezpieczeń, szczególnie ważne przy skokach grupowych).

Pamiętaj, że do jednego klubu na danym IP może wejść maksymalnie pięć kont. Dlatego ten sam klub dodawaj maksymalnie do pięciu postać.

Zaloguj postacie (możesz grać na kartach jak i w nowych oknach), złóż gang. Następnie edytuj skrypt i przełącz się w tryb rabunków grupowych (instrukcja powyżej). W kolejnym kroku ustaw numer rabunku, który masz zamiar wykonywać. Dla FBI będzie to wartość 4:

  1. L
  2. K
  3. T'
  4. T
  5. A
  6. O
  7. Z'
  8. Z
  9. #
var selectGroupRob = 4; // numer wybieranego rabunku grupowego (1 - Kantor, 2 - Bank, 3 - Konwój, 4 - FBI itd.)

Włącz skrypt, przejdź wszystkimi kontami do zakładki Start a następnie do Rabunek (wykonanie resetu). Od tej pory wszystko powinno hulać jak należy.

Jeśli jest kod do wprowadzenia a napad jest niepostawiony to karta uzyska kolor czerwony z napisem POSTAW (CAPTCHA). Wystarczy na jednym z kont wprowadzić kod. Pozostałe konta samoczynnie zostaną odświeżone.

Kiedy skok został postawiony a konta odświeżone to karta uzyska kolor pomarańczowy i napis DOŁĄCZ (CAPTCHA), w sytuacji, kiedy trzeba wprowadzić kod.

Karty dla kont, które dołączyły do skoku uzyskają kolor jasnozielony z napisem NASŁUCH(pozostali).

EngineTC - captcha, kolorowa sygnalizacja na kartach

Rysunek. EngineTC - captcha, kolorowa sygnalizacja na kartach

Tyle w temacie sygnalizacji na kartach. Teraz pora na opisanie wspomnianej innowacyjności. Cały myk polega na wzajemnej komunikacji kont między sobą. Postacie wymieniają się danymi na temat postawienia skoku, dołączenia, wykonania. Nie ma w tym trybie sytuacji niepotrzebnego odświeżania i zamulania systemu.

Czasami może się zdarzyć, że w czasie gry po wpisaniu kodu (captcha) i zatwierdzeniu skoku strona odświeży się bez żadnego efektu. Powodem tego jest błędnie przeprowadzony etap logowania. Należy uruchomić przeglądarkę jeszcze raz i kierować się moją instrukcją.

Rolą gracza pozostaje jedynie przepisywanie kodu, ewentualne odpowiadanie na randomy.

Konta, które dołączyły do skoku i mają energię na kolejny skok będą na niego wyczekiwały. To samo tyczy się sytuacji, kiedy skok nie został postawiony. Postacie czekają aż jakieś konto postawi rabunek, chyba, że akurat na wszystkich trzeba wprowadzić kod ręcznie.

Uwagi na temat działania mechanizmu wprowadzania kodu są takie same jak dla Rabunków pojedynczych.

W przypadku dołączenia wszystkich kont rabunek zostaje wykonany, cały proces zaczyna się od nowa.

Szybkość wymiany danych między kontami definiuje czas w następującym parametrze:

  1. L
  2. K
  3. T'
  4. T
  5. A
  6. O
  7. Z'
  8. Z
  9. #
var refreshGroupMode = 3000; // czas odpowiedzialny za częstość nasłuchu lub odświeżanie konta podczas rabunków grupowych (w gościach)

Dla skoków o dużej liczbie graczy (od 6 w górę) trzy sekundy jest optymalne. Dla małych gangów proponuję ustawić jedną sekundę.

W gościach#

Czasami istnieje konieczność udania się do zaprzyjaźnionego gangu w celu wykonania paru skoków. Nie oszukujmy się, śmiganie Fortów w gangu składającym się z 70 graczy będzie przebiegać nieporównywalnie szybciej niż samodzielne pykanie. Dla ludzi, którzy nie lubią multikont pozostawiłem opcję wykonywania skoków u innych ekip.

Tryb praktycznie oparty została na tym samym mechanizmie co w samotniku (z małymi wyjątkami). Z oczywistych względów wymiana danych między kontami poszczególnych graczy jest problematyczna (chociaż teoretycznie możliwa). Dlatego metoda w gościach wykorzystuje system odświeżania zaimplementowany w starej wersji Engine 1.01.

Domyślnie włączony jest tryb półautomatycznego wykonywania rabunków pojedynczych. Dla opcji w gościach należy w konfiguracji ustawić następujący parametr:

  1. L
  2. K
  3. T'
  4. T
  5. A
  6. O
  7. Z'
  8. Z
  9. #
var robMode = 2; // 0 - tryb wykonywania rabunków pojedynczych, 1 - grupowe (samemu), 2 - grupowe w gościach, każda inna liczba wyłącza tryb

Pozostałe ustawienia są identyczne jak dla pierwszej metody. Wszystkie udogodnienia jak kolorowe zakładki wspomniane wyżej działają i w tym przypadku.

Różnica polega na włączeniu jednostajnego odświeżania, kiedy skok nie jest postawiony, lub kiedy konto dołączyło do rabunku. Dzięki temu ktoś z ekipy wyręczy nas przy przepisywaniu kodu podczas stawiania. Nam pozostaje jedynie przepisywanie przy dołączaniu.

Czas odświeżania proponuję ustawić na 4 sekundy lub więcej, możesz go dowolnie modyfikować zmieniając następujący parametr:

  1. L
  2. K
  3. T'
  4. T
  5. A
  6. O
  7. Z'
  8. Z
  9. #
var refreshGroupMode = 4000; // czas odpowiedzialny za częstość nasłuchu lub odświeżanie konta podczas rabunków grupowych (w gościach)

Jednostajne odświeżanie#

Zdarzają się sytuacje, w których musimy odejść od komputera. Efektem dłuższej nieobecności będzie wylogowanie wszystkich kont. Irytująca dolegliwość, ponowne logowanie całości jest uciążliwe. Ponadto wybranie takich serwerów, które w danej chwili nie mulą zajmuje trochę czasu.

Problem dotyczy głównie wykonywania rabunków grupowych na sporej liczbie kont. Dla zabezpieczenia przed samoczynnym wylogowaniem postaci wprowadziłem opcję ciągłego odświeżania, którą włącza się poprzez parametr:

  1. L
  2. K
  3. T'
  4. T
  5. A
  6. O
  7. Z'
  8. Z
  9. #
var refreshRun = 0; // 0 - włączenie odświeżania stałego, każda inna liczba wyłącza ten tryb

Następnie należy zdefiniować czas odświeżania:

  1. L
  2. K
  3. T'
  4. T
  5. A
  6. O
  7. Z'
  8. Z
  9. #
var refreshRunTime = 120000; // czas odświeżania stałego podawany w milisekundach;

Domyślnie ustawiłem czas wynoszący ok. dwie minuty. Wartość można dowolnie modyfikować (maksymalnie raczej ustawiać do 5 minut).

Teraz wystarczy odświeżyć konto, lub przejść do takiej zakładki, gdzie skrypt nie wykonuje znaczących czynności (np. Skwer czy Bank). Co dwie minuty konta będą automatycznie odświeżane. Od tej pory można spokojnie iść na obiad, kolacje, położyć się na łóżku i odpocząć chwilkę od komputera. Po powrocie wystarczy wyłączyć mechanizm i powrócić do rozgrywki.

Oczywiście sposób wykorzystać można w dowolnym celu, np. do nabijania energii dla killera.

Wskazówki#

Nigdy nie wykonuj skoków pojedynczych i grupowych w czasie nalotu. Niemal pewne jest wylądowanie w Więzieniu. Lepiej cierpliwie poczekać na zakończenie obławy.

Niezależnie od sposobu wykonywania skoków grupowych proponuję włączyć system ostrzegawczy przed obcymi w klubie oraz dodatkowo przed ubytkiem stat. W grze występuje "bug" na wyłapywanie klubów graczy (nawet ulokowanych na kukłach), ostrożności nigdy za wiele.

Jeśli masz niewielki zapas mocy na wykonywanie danego skoku pamiętaj o naprawie broni, niewielkie uszkodzenia mogą zaowocować wizytą w Więzieniu.

W związku z powyższym co jakiś czasu chowaj pieniądze do Banku. Myślę, że po uzbieraniu 30 mln należy wykonać depozyt.

Dla lepszego nawigowania po dużej liczbie kont proponuję zainstalować Tree Style Tab. Pionowe ułożenie paska kart zapewnia większy komfort rozgrywki.

W przypadku dużego obciążenia podczas samodzielnych skoków, proponuje grać we 2 osoby, efekt będzie jeszcze lepszy. Równie dobrze możesz np. wziąć dwa konta i udać się do zaprzyjaźnionego gangu. Wybieraj takie ekipy, gdzie skoki lecą non stop. Gwarantuję, że od tej pory to Ty będziesz czekał na pozostałych.

W przypadku błędnego działania skryptu w pierwszej kolejności należy przeprowadzić reset. Jeśli to nie pomoże lepiej sprawdzić jeszcze raz ustawienia w kodzie i uruchomić przeglądarkę ponownie.

Podczas rabowania niezmiernie rzadko może pojawić się sytuacja, w której na wszystkich zielonych kartach będzie napis NASŁUCH(pozostali). Teoretycznie skok powinien zostać wykonany, przecież wszystkie kukły dołączyły. Niestety, prawdopodobnie jedno z kont uległo zacięciu lub pogubiło się w działaniu. Wystarczy odświeżyć każdą z postaci i wszystko wróci do normy. W przypadku zainstalowania Tab Mix Plusa, po kliknięciu prawym przyciskiem myszy na karcie będzie opcja Odśwież wszystkie karty. Sam z niej korzystam.

Wydajność#

Nie mogę zakończyć opisu bez podsumowania działania nowego systemu w moim przypadku. Z czystym sumieniem przyznaję, że gra ponownie wygląda jak rąbanka z wykorzystaniem makr w dawnych czasach.

Moja konfiguracja sprzętowa nie wypada imponująco. Komputer to leciwy Sempron 2500+ (1,75 GHz), 512 MB RAM, Windows XP. Nie ma co się oszukiwać, sprzęt obecnie jest zabytkiem. Internet również odbiega od standardów, szybkość 1 Mb/s powoli odchodzi do historii.

Pomimo takich ograniczeń nie miałem żadnych problemów z robieniem Ala Capone. Powtarzam jeszcze raz, żadnych! Większych skoków nie robiłem z jednego, prostego powodu - nie miałem wystarczającej ilość kont. Tym sposobem utworzyłem 30 kont na AC, każde po 700 mln kasy (runda 40). Kluczem do sukcesu jest optymalizacja, o której wspomniałem już niejednokrotnie.

Jeśli ktoś będzie miał 17 kont na Pałac Fuckingham lub 22 na Kasyno Polonia niech da znać. Z przyjemnością porobię kilka skoków, nawet przez dwie lub trzy godziny. Jestem pewny, że mój "staruszek" poradzi sobie z takim obciążeniem. Mieliłem nim na 20 kontach jednocześnie (Odsysanie statów), więc nie mam żadnych wątpliwości.

Osobom posiadającym komputer i łącze internetowe lepsze od mojego mogę pogratulować. Przyspieszenie działania w porównaniu ze starą wersją skryptu będzie odczuwalne.

Pasek społecznościowy

SPIS TREŚCI AKTUALNEJ STRONY

EngineTC (H1) Rabunki grupowe (H2) Samotnik (H3) Szybkie rabowanie (H4) W gościach (H3) Jednostajne odświeżanie (H3) Wskazówki (H3) Wydajność (H3)