Skrypty 3.01#
Polowanie#
Miałem przygotowany nowy skrypt do polowania oznaczony numerem trzy. Niestety oparty był na czujce i hunterze, po wprowadzeniu zakazu multikont jego używanie było problematyczne. Na szybkiego wymyśliłem nowego bota do polowań dostosowanego pod aktualne zasady gry. Czas naglił dlatego skrypt pisałem bez obiektowego JavaScriptu.
Bot ten okazał się tak dobry, że wprowadził spore zamieszanie w klubach i napsuł krwi administracji TC. Z biegiem czasu maszynka stała się łatwa do wykrycia, w związku z czym opracowałem nową wersje całkowicie rozwiązującą problemy poprzedniego skryptu.
To, co istotne dla mnie to przesiadka na obiektówke (jak w przypadku każdego nowego skryptu). To, co najważniejsze dla klientów to pełna konfiguracja. Każdą jedną akcje można włączyć/wyłączyć, dobrać odpowiednie czasy, analizować wszystko na żywo i wiele więcej. Specjalnie nie będę umieszczał dokładnych opisów od strony technicznej, żeby nie ułatwiać pracy administracji TC, zamieszczę na końcu parę screenów z ostatniej edycji od kilku użytkowników nowych wersji.
Tryby gry#
Skrypt udostępnia sporo trybów pracy. Prawdę mówiąc nie ma jednego schematu, wszystko zależy od ustawień. Można atakować poprzez 1vs1, poprzez GA (dwie metody). Można grać tylko myszką, klawiaturą, automatycznie, albo mieszać te tryby w dowolnej konfiguracji.
Samo polowanie może odbywać się w dwóch, trzech, czterech lub większej liczbie okien (lub kart) - zależnie od preferowanego stylu oraz ustawień skryptu, nie ma w tej kwestii żadnych ograniczeń.
Na poniższym zdjęciu zamieszczam uzyskane profity głównie poprzez stawianie GA nowym sposobem:
Rysunek. Polowanie - wyniki w edycji 56
Najlepszy i tak będzie tzw. tryb antybanowy, który nie dość, że nie do wykrycia to jeszcze daje satysfakcję z gry. Niestety nic więcej na jego temat napisać nie mogę.
Nowy tryb analizy kont#
Jest to kolejna opcja, ale tym razem bardzo ciekawa. Dzięki niej zaoszczędzimy nieco biletów, których po zmianie systemu wiecznie brakuje (szczególnie kiedy polujemy). Całość sprawdza się bardzo dobrze, odkąd ją zaimplementowałem jeszcze nigdy nie doszedłem do 0 biletów.
Ochrona przed obcymi w klubie#
System bardzo podobny do tego z Engine'a. Kiedy w klubie huntera (podczas ćpania) pojawi się obcy, konto samoczynnie przed nim ucieknie. Co prawda w czasie polowania bardzo rzadko spotkać kogoś obcego w klubie przy ćpaniu, ale lepiej dmuchać na zimne.
Usprawnienie ćpania#
W nowej wersji można decydować w jaki sposób konto będzie wbijało do swojego lokalu w celu zaćpania. Można wyszukiwać klub lub dodać go do ulubionych.
Omijanie konkretnych kont#
Bardzo istotne usprawnienie. Czasami są sytuacje, w których nie chcemy atakować danego konta, np. swoich kolegów, respektów czy koksów. W nowej odsłonie wprowadziłem możliwość deklaracji ID kont, które będą pomijane w odpowiednich miejscach. Mamy możliwość rozróżniania na dwa odrębne sposoby:
friendsID
- te konta będą całkowicie pomijane zarówno w Klubie jak i w Napadzie, nie będzie w ogóle robiona operka. Najlepiej deklarować tylko przyjaciół, co do których mamy pewność, że nas w żaden sposób nie zaatakują (przez 1vs1 lub GA).skipID
- te konta nie będą atakowane w Napadzie, ale będzie robiona operka. Tutaj można podawać konta, za którymi będziemy latać (wabiki), ale ich nie zaatakujemy. Tak na wszelki wypadek będzie wykonywana operka.
Opcje są szczególnie wygodne, kiedy np. jesteśmy w gangu z kilkoma innymi osobami, które również uczestniczą w łapaniu na GA.
Dokładniejsza kontrola#
Dodałem możliwość selektywnego włączania/wyłączania poszczególnych czynność. Dotyczy to praktycznie wszystkiego, co wykonuje skrypt. Każdy może ustawić konkretne mechanizmy według własnych upodobań. Coś można wyłączyć i robić samemu, inne działania można pozostawić do wykonania przez skrypt. W skrajnym przypadku można wyłączyć wszystkie automaty i analizować ręczne parametry rozgrywki w specjalnie przygotowanym do tego celu miejscu. Jeśli o czymś zapomniałem proszę mi to zgłosić.
Losowe czasy#
Dla istotnych czynności można ustawić osobne czasy. Deklaracja wielu wartości spowoduje, że czas będzie wybierany w sposób losowy. Można podawać dowolną liczbę wartości (100, 200, 300 lub więcej). Dzięki tym zmianom każdy może odpowiednio spowolnić pracę skryptu. Elementy losowości powinny także utrudnić życie administracji.
Nie ma idealnej recepty jeśli chodzi o spowalnianie. Każdy ma inny komputer, inny internet, to co u mnie działa właściwie, u kogoś innego może być za wolne (lub za szybkie i ściągać niepotrzebną uwagę). Należy pamiętać, że przy większej liczbie graczy strona ogólnie działa wolniej (niezależnie od szybkości posiadanego łącza), dlatego opóźnienia trzeba stosować z głową.
Domyślnie skrypt ustawiłem tak, żeby nie dało się go wykryć. Klient musi po prostu opanować obsługę narzędzia i grać. Ewentualnie w późniejszym czasie powinien rozważyć włączenie pozostałych bajerów.
Jedną ze wskazówek, którą mogę udzielić odnośnie dobierania czasów, będzie stosowanie licznika czasu wczytywania stron, dostępnego w dodatkach do przeglądarki (np. Firefox Lite). Opisałem już wcześniej jak taki licznik włączyć, skupmy się teraz na praktyce.
W przypadku TC będzie to bardzo użyteczne. Możemy na bieżąco obserwować szybkość serwerów w zależności od aktualnej godziny lub ilości graczy. Oczywistym jest, że strona będzie najszybsza w godzinach nocnych, kiedy liczba graczy online jest bardzo niewielka. Wartość czasu pozwala także ocenić, czy w czasie logowania wybrany został szybki serwer. W grze dalej dostępnych jest kilka serwerów, niestety nie możemy samodzielnie wybierać, z którego chcemy korzystać - całą robotę odwala automat (tzw. loadbalancer). Jeśli widzimy po czasie wczytywania strony, że akcje idą bardzo wolno należy do skutku przelogowywać konto (najlepiej z jednoczesną zmianą IP i wyczyszczeniem ciasteczek w przeglądarce), aż w końcu natrafimy na lepszą maszynę. Niestety, na chwilę obecną lepszej metody nie ma.
Analiza czasów będzie bardzo istotna w trakcie polowania. Nie ma sensu pojawiać się w klubie, jeśli strona wczytuję się bardzo długo. Zanim cokolwiek zrobimy już wylądujemy w szpitalu. Lepiej w takich sytuacjach przeczekać na bardziej sprzyjające warunki.
Nowa wersja posiada wbudowany profiler czasów. Nie potrzeba w tym celu żadnych zewnętrznych narzędzi. Dzięki nowej możliwości ustawianie wszystkiego jest dziecinnie proste, i co najważniejsze, bezpieczne.
Manualne sterowanie#
Ostatni pomysł jaki przyszedł mi do głowy. Wprowadziłem możliwość manualnego sterowania skryptem za pomocą odpowiednich klawiszy. Ekspresowy dostęp będzie dla następujących czynności:
- przejście do Napadu
- atakowanie w Napadzie
- przejście do Klubu
- odświeżenie w Klubie
- wyjście z Klubu
- przejście do Znajomych
- wykonanie plastyka
Dla każdej z powyższych czynności przypisałem odpowiednie domyślne klawisze. Można je dowolnie zmieniać (dozwolone są litery A...Z
oraz cyfry 0...9)
. Wciśnięcie klawisza powoduje wykonanie danej czynności natychmiastowo. Dlatego sam gracz decyduje, kiedy wywołać odpowiednią akcje - im dłużej zwlekamy, tym lepiej imitujemy normalną grę (ale jednocześnie narażamy się na ataki od innych osób).
Manualne sterowanie może działać razem z automatycznym graniem przez skrypt. Oznacza to, że np. można wprowadzić w automacie dłuższe czasy, ale jeśli uznamy, że trafiliśmy na dobrego zawodnika i nie ma co ryzykować (zwlekać), można wywołać manualnie akcję, która zadziała natychmiast. Czyli oba tryby mogą się uzupełniać.
Oczywiście istnieje możliwość wyłączenia wszystkich automatów i grania tylko za pomocą trybu manualnego. Można też wyłączyć część automatów, zastępując luki manualem.
Ogólnie skróty można podpiąć pod dowolną czynność. Jeśli będzie taka potrzeba wprowadzę odpowiednie ulepszenia.
Inne usprawnienia#
Jest jeszcze wiele dodatkowych opcji, których specjalnie nie będę publicznie opisywał. Są to rzeczy, które powinny w dużym stopniu zminimalizować ryzyko otrzymania bana. Można grać na skrypcie bez problemów (czyli bez bana - są osoby, które tak grają długi czas), trzeba tylko poświęcić nieco czasu na poznanie narzędzia oraz słuchać moich rad. Poniżej zamieszczam otrzymane screeny od takich osób z rundy 60.
Rysunek. Polowanie - wyniki w edycji 60
Powiem szczerze, że sam nie dałbym rady już tego wykryć. Obecne rozwiązania są tak zaawansowane, że w praktyce nie da się rozróżnić człowieka od maszyny. W przypadku pomyłki zawsze ucierpi niewinna osoba, co miało już niejednokrotnie miejsce od czasu udostępnienia skryptów (najciekawszy będzie przypadek Mrocznego ponieważ się powtarzał).
Podsumowanie#
Jak widać w nowej odsłonie wprowadziłem szereg opcji, które pozwalają ustawić skrypt na bardzo wiele sposobów. Niech każdy sam potrenuje i odnajdzie właściwą dla siebie konfigurację. Jeśli czegoś będzie brakować, lub coś będzie działać nieprawidłowo można mi to zgłosić.
Pograłem trochę w 58 edycji testując poszczególne aspekty. Mogę tylko powiedzieć, że bez botów (lub innych dopalaczy) raczej nie ma co kombinować w klubach. Jest pewna grupa osób, która ma protekcję z góry (dotyczy to głównie graczy rumuńskich, ale są też inni). Grupa ta od dłuższego czasu stosuje pewne narzędzia do polowań, niestety do dnia dzisiejszego nikt z administracji nie dobrał im się do skóry. Wystarczy, że w celach testowych odpowiednio spowolnię pracę swoich botów i już staje się ich ofiarą - oznacza to tylko tyle, że ręczne wykonanie ataku przez te osoby jest nierealne. Jedyne co można zrobić w takiej sytuacji to omijać kluby (unikać polowań), albo ewentualnie grać na moich skryptach.
Na koniec powtórzę raz jeszcze, stosuj się do moich uwag a będziesz mógł grać bez obawy o bana. Rozwiązanie jest bardzo trywialne, wystarczy je stosować. Oczywiście uwaga nie dotyczy osób, które specjalnie ustawiają wszystko na przypał i liczą się z banem, ale osoby takie są tego świadome i robią to w konkretnym celu.