EngineTC#

Wykupywanie dragów#

Tryb skupywania odpowiedniego dragu trzeba aktywować w kodzie skryptu.

Pora napisać coś na temat łapania towaru. Nietrudno zauważyć, że na statkach można zarobić dużo zielonych. Do szczęścia potrzeba sporej ilości dragów, których po wprowadzeniu fortów wiecznie brakuje.

Z pomocą przychodzi kolejny bajer dostępny w skrypcie. Domyślnie w zakładce Diler wypełniane są wszystkie pola w zależności od ilości dostępnego towaru i posiadanej kasy.

Skupowanie towaru w EngineTC odbiega od ideału. Do tego celu utworzyłem nowy, przystosowany i odchudzony skrypt DrugsBOT znacznie bardziej rozbudowany i efektywniejszy.

Aktywacja wykupywania dragów#

W zakładce Dilera dostępnych jest 14 różnych narkotyków. W zależności od ceny pozycja każdego może ulec zmianie.

Towar u Dilera - 14 pozycji

Rysunek. Towar u Dilera - 14 pozycji

Domyślny tryb możnaby wykorzystać do skupywania, tylko że czas wypełnienia i samo wykonanie zakupu trwa za długo.

Wprowadziłem kilka ulepszeń przeznaczonych wyłącznie do efektywnego wyłapywania dragów. Na szybkim komputerze i Internecie z wykorzystaniem kilku moich wskazówek można przechwytywać innym graczom transakcję.

Przykład 1#

Zacznijmy od prostego przykładu. Za kilka dni przypływa statek po Kokainę.

Najpierw należy włączyć odpowiednią opcję odpowiedzialną za skupywanie towaru:

  1. L
  2. K
  3. T'
  4. T
  5. A
  6. O
  7. Z'
  8. Z
  9. #
var drugsMode = 0; // 0 - włączony trybu skupowania narkotyków, każda inna liczba wyłącza ten tryb

Następnie należy ustalić, na której pozycji w tabeli z dragami jest Kokaina. Posiłkując się tabelą podaną wyżej wynika, że towar znajduje się na 10 pozycji. Teraz wystarczy zdefiniować odpowiedni krok, który będzie sprawdzał tylko drag na pozycji dziesiątej oraz pozycję danego narkotyku:

  1. L
  2. K
  3. T'
  4. T
  5. A
  6. O
  7. Z'
  8. Z
  9. #
var startBuyDrugs = 10; // początkowa wartość licznika przy wykupywaniu dragów (wartość minimalna 1)
var stopBuyDrugs = 11; // końcowa wartość licznika przy wykupywaniu dragów (wartość maksymalna 15)
var drugPosition = 10; // pozycja w tabeli skupowanego draga

Jako wartość startBuyDrugs oraz drugPosition podajesz zawsze pozycję dragu odczytaną z tabelki (w grze!, nie sugeruj się moim zdjęciem), dla stopBuyDrugs podajesz pozycję dragu zwiększoną o 1.

Kolejny krok to deklaracja minimalnej wartości, od której zakupy będą realizowane:

  1. L
  2. K
  3. T'
  4. T
  5. A
  6. O
  7. Z'
  8. Z
  9. #
var drugValue = 100000; // minimalna wartość od której zakupy będą reazlizowane

Teraz możesz włączyć skrypt. Od tej pory skrypt samoczynnie będzie odświeżał stronę. Jeśli pojawi się minimalna ilość zadeklarowanego towaru to postara się go wykupić. Oczywiście jeśli będzie więcej towaru także go wykupi (potrzeba tylko kasy). Raz się uda, innym razem nie, nie ma co płakać.

W przypadku wykorzystania wszystkich transakcji lub energii mniejszej od 5% całość przestaje działać.

Dodatkowo w kodzie skryptu zdefiniowałem nową zmienną różnica (domyślnie ustawiona na 0). Jest to liczba, o którą zostanie pomniejszona wykupywana ilość. Przydatne do zlewania dragów w locie bez kontaktu (dla wtajemniczonych). Nową zmienną deklarujesz podobnie jak w pozostałych przypadkach:

  1. L
  2. K
  3. T'
  4. T
  5. A
  6. O
  7. Z'
  8. Z
  9. #
var roznica = 0; // pomniejszenie przed kupnem aktualnej ilości dragów o dowolną wartość

Skrypt dostosować możesz do zakupu dowolnego towaru poprzez odpowiednią manipulację jego opcjami.

Przykład 2#

Zasadniczo wykup najlepiej przeprowadzać dla jednego narkotyku. Działa wtedy najszybciej i najskuteczniej. Całość można przystosować dla większej ilości dragów, chociaż dużego sensu w tym nie widzę.

Najprościej zainstalować skrypty na nowym profilu i przystosować go do innego narkotyku.

Cały manewr można zrobić na jednym kodzie, ale jakoś nie mam ochoty opisywać wszystkiego, może kiedyś.

Wskazówki#

Dla efektywniejszego działania skryptu koniecznie pozbądź się reklam i wyłącz grafikę. Niewielkie zmiany a odświeżanie strony zwiększają kilkukrotnie.

Dla osób posiadających wyjątkowo szybkie zaplecze problemem może być BotHunter. W tym celu należy odpowiednio dostosować czas reakcji skryptu (odświeżanie u Dilera):

  1. L
  2. K
  3. T'
  4. T
  5. A
  6. O
  7. Z'
  8. Z
  9. #
var waitSomeTime = 150; // opóznienia dla nieznaczacych czynnosci np. wzięcie dragu, przechodzenie do innych zakladek itp.

Kolejnym problemem pozostają wyskakujące losowe pytania. Najlepiej obejść je za pomocą skryptu:), ale nie ma lekko. Jedyne co mogę zaproponować to dodatek, który w chwili wystąpienia pytania odegra dowolny utwór muzyczny. Ustawisz odpowiednio głośniki i usłyszysz, w ostateczności spoglądaj od czasu do czasu na monitor.

Zapraszam do zabawy póki wszystko działa jak należy, nie wiadomo jak długo sielanka jeszcze potrwa.

Pasek społecznościowy

SPIS TREŚCI AKTUALNEJ STRONY

EngineTC (H1) Wykupywanie dragów (H2) Aktywacja wykupywania dragów (H3) Przykład 1 (H4) Przykład 2 (H4) Wskazówki (H3)