Skrypty#

Odpalarka 2.01#

W związku z wprowadzeniem zakazu multikont w rundzie 54 skrypt został wyłączony.

Prosty skrypcik, przydatny dla osób, które posiadają wiele kont. Kod utworzyłem z myślą o emerytach, którzy chcą utrzymać wiele starych postaci przy życiu. Wiadomo, że bez zalogowania w określonym czasie konta zostają usunięte (ok. 5 miesięcy bez logowania). Ten skrypt pozwoli temu zapobiec. Dodatkowo, całość wyposażona została w możliwość odpalenia konta.

Kod wyposażony został w system zabezpieczający przed brakiem połączenia. Samo przelogowanie umożliwia także skrypt Średnia gangu.

W 46 rundzie dodano nowy bonus (VIP + Mafiozo), poprawki zostały naniesione.

Działanie#

Na głównej stronie z grą (www.thecrims.com lub http://beta.thecrims.com), w lewym górnym rogu, dodane zostaną dwa przycisk Resetuj i Stop. Dodatkowo obok nazwy Resetuj będzie wyświetlany aktualny krok przelogowania/odpalenia np. (Resetuj: 2). Na pozostałych stronach skrypt nie działa.

Odpalarka - przyciski

Rysunek. Odpalarka - przyciski

W zależności od konfiguracji, zdefiniowane konta w kodzie skryptu zostaną przelogowane bądź odpalone.

Modyfikacje#

Skrypt posiada dwa tryby pracy:

Przelogowanie#

Ta opcja odpowiada jedynie za przelogowanie kont. Aby ją włączyć należy ustawić odpowiednio parametr:

  1. L
  2. K
  3. T'
  4. T
  5. A
  6. O
  7. Z'
  8. Z
  9. #
var odpalanieMode = 1; 0 // samoczynne odpalenie konta, każda inna liczba wyłącza ten tryb (samo przelogowanie bez odpalenia)

W kolejnym kroku należy zdefiniować konta, które będą brały udział w procesie (ilość dowolna), np.:

  1. L
  2. K
  3. T'
  4. T
  5. A
  6. O
  7. Z'
  8. Z
  9. #
// Tablica z nazwami kont
var acc = new Array();
acc[1] = "jasio1";
acc[2] = "jasio2";
acc[3] = "jasio3";

// Tablica z hasłami dla kont
var pass = new Array();
pass[1] = "ciafares";
pass[2] = "boban";
pass[3] = "niemrawy";

Nie obawiaj się o swoje dane, skrypt w żaden sposób nie zdradza informacji na temat kont.

Przy pierwszym uruchomieniu skryptu i otworzeniu strony startowej z grą cały proces wykona się sam. Zalogowane i wylogowane zostaną wszystkie postacie przez Ciebie zdefiniowane. Dla ponownego uruchomienia całego procesu wystarczy wcisnąć przycisk Resetuj.

Dodatkowo wprowadziłem możliwość zatrzymania pracy skryptu w dowolnej chwili, wystarczy kliknąć przycisk Stop. Bardzo wygodna funkcja, czasami pomylimy się wprowadzając nicki lub hasła, umożliwienie zatrzymania całego procesu jest bardzo pożyteczne. W celu wznowienia należy wcisnąć przycisk Resetuj, co wiąże się z uruchomieniem skryptu od pierwszego, zadeklarowanego konta.

Przelogowanie z jednoczesnym odpaleniem postaci#

Całość również opiera się na przelogowaniu, jednak w tym wypadku konto dodatkowo zostanie odpalone (jeśli wcześniej czynność taka nie została przeprowadzona). Z oczywistych względów, przed uruchomieniem skryptu należy ustawić odpowiednie parametry określające profesję oraz pakiet bonusowy oferowany przez deweloperów. Całość wyglądać może w następujący sposób:

  1. L
  2. K
  3. T'
  4. T
  5. A
  6. O
  7. Z'
  8. Z
  9. #
var odpalanieMode = 0; // 0 - samoczynne odpalenie konta, każda inna liczba wyłącza ten tryb (samo przelogowanie bez odpalenia)
var startProfession = 3; // wybór profesji: 0 - Alfons, 1 - Morderca, 2 - Biznesmen, 3 - Złodziej, 4 - Gangster
var bonusMode = 3; // dodatkowy bonus startowy: 0 - VIP + Mafiozo (60 kredo), 1 - Mafiozo (20 kredo), 2 - Gangster (10 kredo), 3 - bez bonusów

Po włączeniu skryptu i otworzeniu strony startowej z grą wszystko wykona się automatycznie. Po zalogowaniu potwierdzone zostanie pierwsze pytanie, następnie zostanie wybrana profesja i bonusy. Dodatkowo konta samoczynnie przejdą z zakładki Start do Klub nocny - dzięki czemu z każdym dniem przybywać będą kolejne bilety. W końcowym etapie postać zostanie wylogowana i cały proces powtórzony zostanie dla kolejnych kont. Jeśli jakaś kukła była już odpalona to zostanie po prostu wylogowana.

Zatrzymywanie i wznawianie procesu przebiega analogicznie jak opisałem to kilka linijek wyżej.

Dodatkowe informacje#

To nie wszystko. W tym przypadku również zastosowałem różne kolory na elementach. Po najechaniu kursorem myszki na dowolny przycisk zmieni się jego podświetlenie na kolor zielony, po kliknięciu przycisku myszki buton uzyska kolor czerwony. Są to nowości, które ułatwiają obsługę skryptu, ponadto przyjemne dla oka.

Odpalarka - kolorowa sygnalizacja przycisków

Rysunek. Odpalarka - kolorowa sygnalizacja przycisków

Czas na kolejną bardzo ważną rzecz. Nowa odsłona skryptu zabezpieczona jest przed niewylogowaniem starych kont. Już tłumaczę o co dokładnie chodzi. Po zalogowaniu 5 kont na różnych serwerach postanawiamy przelogować sobie inne postacie. Oczywiście uprzednio uzupełniliśmy tablice nicków i haseł w skrypcie. By szybciej przeprowadzić cały proces, zamiast wylogować te 5 postaci po prostu zamykamy karty. Problem w tym, że jeśli przypadkiem nowe konta trafią na serwer, w którym były odpalone stare postacie, faktycznie zalogowane zostaną te starsze. Skrypt w wersji 1.01 zaloguje stare konto, wyloguje i będzie pracował dalej. Trochę to zagmatwane, ale z pewnością orientujesz się w czym rzecz (prościej opisać się nie da).

W nowej odsłonie problem został rozwiązany. Jeśli zalogowane zostanie konto spoza zadeklarowanej tablicy w kodzie skryptu automatycznie zostanie wylogowane nie wpływając na prawidłową pracę. Można śmiało odpalać wyciąganie danych z ogromnej liczby kont, nie przejmując się żadnymi utrudnieniami, niezależnie od aktualnego miejsca (Start, RandomEvents, Hospital etc.).

Pasek społecznościowy

SPIS TREŚCI AKTUALNEJ STRONY

Skrypty (H1) Odpalarka 2.01 (H2) Działanie (H3) Modyfikacje (H3) Przelogowanie (H4) Przelogowanie z jednoczesnym odpaleniem postaci (H4) Dodatkowe informacje (H4)