Skrypty#
Średnia gangu 2.01#
W związku z wprowadzeniem zakazu multikont w rundzie 54 skrypt został wyłączony.
Pierwsze koty za płoty, czas na kolejny skrypt. Tym razem zabieramy się za hurtowe wyciąganie informacji z kont: staty, broń, pancerz i wiele więcej.
Skrypt przydaje się w trakcie odsysań. Pobranie wyżej wymienionych danych z dużej liczby kont zajmuje sporo czasu, nie wspominając już o wykonaniu podstawowych obliczeń. Kod wykona wszystkie czynności zdecydowanie szybciej.
Ponadto całość wykorzystać można do przelogowania określonych kont w pewnych odstępach czasu (nie więcej niż 5 miesięcy). Czyli spełnia jedno z zadań do jakich utworzona została Odpalarka.
Kod wyposażony został w system zabezpieczający przed brakiem połączenia.
Działanie#
Na głównej stronie z grą (www.thecrims.com lub http://beta.thecrims.com), w lewym górnym rogu, dodane zostaną trzy przycisk Resetuj
, Stop
i Sprawdź
. Dodatkowo obok nazwy Resetuj
będzie wyświetlany aktualny krok przelogowania np. (Resetuj: 2). Na pozostałych stronach skrypt nie działa.
Przy pierwszym uruchomieniu skryptu i otworzeniu strony startowej z grą cały proces wykona się sam. Zdefiniowane konta w kodzie zostaną przelogowane. Pobrane zostaną najistotniejsze parametry. Po skończony procesie wyciągania danych możliwa jest ich analiza za pomocą przycisku Sprawdź
. Wystarczy na nim kliknąć by odczytać dane w nowym oknie.
Rysunek. Średnia gangu - przyciski
Stara wersja skryptu, choć działała bez zastrzeżeń, miała nieczytelną prezentację wyników, oferowała mniej danych o czym można się przekonać spoglądając na poniższą ilustrację:
Nowe wydanie skryptu posiada ładny, przejrzysty interfejs, ponadto oferuje znacznie więcej parametrów. Oprócz pobrania suchych informacji (nick, profesja, respekt, kasa na wierzchu, siła, wytrzymałość, inteligencja, charyzma, pancerz, broń) skrypt obliczy moc ataku dla pojedynczego konta oraz całego gangu (z pancerzami lub bez), poda także liczbę sprawdzonych kont, sumaryczną średnią stat lub respektów.
Wzór nie uwzględnia obrażeń broni, niestety trzeba je dodać samemu (chociaż w czasie odsysania najlepsi pozostawiają jedynie Nomex, więc nie ma najmniejszego problemu). Oczywiście bronie można w szybki sposób samemu podliczyć.
Dane te zostaną zapamiętane u Ciebie na dysku. Możesz w każdej chwili je przeglądać klikając Sprawdź
, odświeżanie strony po zakończeniu sprawdzania niczego nie zainicjuje.
Dla ponownego uruchomienia całego procesu wystarczy wcisnąć przycisk Resetuj
, zapamiętane dane zostaną wyczyszczone, strona samoczynnie ulegnie odświeżeniu. Cykl sprawdzania zacznie się od nowa.
Dodatkowo wprowadziłem możliwość zatrzymania pracy skryptu w dowolnej chwili, wystarczy kliknąć przycisk Stop
. Bardzo wygodna funkcja, czasami pomylimy się wprowadzając nicki lub hasła, umożliwienie zatrzymania procesu sprawdzania jest bardzo pożyteczne. W celu wznowienia należy wcisnąć przycisk Resetuj
, co wiąże się z uruchomieniem skryptu od pierwszego, zadeklarowanego konta.
To nie wszystko. W tym przypadku również zastosowałem różne kolory na elementach. Po najechaniu kursorem myszki na dowolny przycisk zmieni się jego podświetlenie na kolor zielony, po kliknięciu przycisku myszki buton uzyska kolor czerwony. Są to nowości, które ułatwiają obsługę skryptu, ponadto przyjemne dla oka.
Rysunek. Średnia gangu - kolorowa sygnalizacja przyciskó
Czas na kolejną bardzo ważną sprawę. Nowa odsłona skryptu zabezpieczona jest przed niewylogowaniem starych kont. Już tłumaczę o co dokładnie chodzi. Po zalogowaniu 5 kont na różnych serwerach postanawiamy pobrać sobie dane z innych postać. Oczywiście uprzednio uzupełniliśmy tablice nicków i haseł w skrypcie. By szybciej przeprowadzić cały proces, zamiast wylogować te 5 postaci po prostu zamykamy karty. Problem w tym, że jeśli przypadkiem nowe konta trafia na serwer, w którym były odpalone stare postacie, faktycznie zalogowane zostaną te starsze. Skrypt w wersji 1.01 pobierze dane ze starego konta, wyloguje go i będzie pracował dalej. Trochę to zagmatwane, ale z pewnością orientujesz się w czym rzecz (prościej opisać się nie da).
W nowej odsłonie problem został rozwiązany. Jeśli zalogowane zostanie konto spoza zadeklarowanej tablicy w kodzie skryptu automatycznie zostanie wylogowane nie wpływając na prawidłową pracę. Można śmiało odpalać wyciąganie danych z ogromnej liczby kont, nie przejmując się żadnymi utrudnieniami, niezależnie od aktualnego miejsca (Start, RandomEvents, Hospital etc.).
Modyfikacje#
Przeróbka kodu będzie niezbędna, przecież nie znam twoich kont ani haseł, które chcesz sprawdzać. Wszelkie zmiany musisz wprowadzić samemu.
Nie obawiaj się o swoje dane, skrypt w żaden sposób nie zdradza informacji na temat kont.
Edytuj skrypt, na samym początku znajduje się dokładny opis (umieszczony w komentarzach /*...*/) jak wprowadzić zmiany. Dla lepszej orientacji wyjaśnię wszystko na prostym przykładzie.
Powiedzmy, że mamy 10 kont do objechania, nazwanych kolejno bum1, bum2...bum10. Każde z nich ma przyporządkowane hasło killer1, killer2...killer10.
Najpierw w kodzie skryptu wprowadzamy informację na temat nicków, wystarczy dopisać odpowiednie pola (domyślnie zdefiniowane jest tylko jedno konto):
acc[1] = "bum1";
acc[2] = "bum2";
acc[3] = "bum3";
acc[4] = "bum4";
acc[5] = "bum5";
acc[6] = "bum6";
acc[7] = "bum7";
acc[8] = "bum8";
acc[9] = "bum9";
acc[10] = "bum10";
Teraz dla każdego konta należy zadeklarować odpowiednie hasła (także dopisać linie):
pass[1] = "killer1";
pass[2] = "killer2";
pass[3] = "killer3";
pass[4] = "killer4";
pass[5] = "killer5";
pass[6] = "killer6";
pass[7] = "killer7";
pass[8] = "killer8";
pass[9] = "killer9";
pass[10] = "killer10";
W samym skrypcie zdefiniowałem tylko jeden nick i hasło - są zmyślone. W zależności od potrzeba należy sobie dopisać odpowiednią ilość linii odpowiedzialnych za nicki i hasła (bez ograniczeń). Po wprowadzeniu przeróbek można zapisać zmiany i odświeżyć stronę z grą. Jeśli wprowadziłeś wszystko poprawnie to nie powinno być żadnych problemów z ekspresowym pobraniem i wypluciem danych.