Skrypty#

PolowanieGA 2.01#

W związku z wprowadzeniem zakazu multikont w rundzie 54 skrypt został wyłączony. Całość została przeniesiona do Polowania.

Chcesz komuś dokopać? Nie przepadasz za zabijakami grasującymi po klubach? Dobrze trafiłeś, tutaj znajdziesz rozwiązanie problemu.

Tym razem zaprezentuję coś o wiele ciekawszego. Metoda pozwoli Ci postawić napad grupowy praktycznie na dowolną osobę, która przechadza się po klubach lub burdelach.

Klasyczne stawianie grupy (potocznie zwane GA) możesz wykonać tradycyjnie, bez żadnych dopalaczy. Sposób bardzo nieskuteczny, ofiara bez problemu może uciec. Inną metodą jest zastosowanie makr na stawianie GA i odświeżanie oraz zrobienie nagrania w celu ekspresowego uruchamiania makra. Sposób niezły, niestety trzeba obserwować osoby przewijające się w lokalu i ręcznie odpalać zabawki.

O wiele lepszą metodą, niezwykle skuteczną, będzie zastosowanie mojego skryptu. Dzięki niemu praktycznie niewiele osób zdoła uniknąć nieprzyjemnej utraty statów.

Kod wyposażony został w system zabezpieczający przed brakiem połączenia.

Działanie#

Z chwilą umieszczenia kukły w klubie (lub burdelu) strona będzie odświeżana samoczynnie. Jeśli ofiara pojawi się w lokalu, kukła w ekspresowym tempie uda się do zakładki Napad i postawi GA. Szanse na ucieczkę są minimalne. Dane na temat ofiary definiujemy w kodzie skryptu.

Modyfikacje#

Obecnie kod został znacznie rozbudowany. Posiada dwa tryby wyszukiwania ofiary:

Edytuj skrypt, na samym początku znajduje się blok konfiguracyjny dostępny dla gracza. Dla lepszej orientacji wyjaśnię wszystko na prostym przykładzie.

Rozpoznanie po respekcie#

Powiedzmy, że po klubie rozbija się gracz o nicku Mororus z respektem 34200. Wystarczy w kodzie skryptu przełączyć się w odpowiedni tryb i podać parametry. Powiedzmy, że rozpoznamy delikwenta po respekcie. Najpierw należy ustawić tryb stawianego GA:

  1. L
  2. K
  3. T'
  4. T
  5. A
  6. O
  7. Z'
  8. Z
  9. #
var trybGA = 1; // 0 - rozpoznanie po ID, 1 - rozpoznanie po respekcie

Następnie podajemy wartość minimalną i maksymalną respektu, który będzie brany pod uwagę podczas przeszukiwania. Czyli podajemy taki przedział, by respekt naszego "miszcza" znalazł się w deklarowanym przedziale. Całość może wyglądać następująco:

  1. L
  2. K
  3. T'
  4. T
  5. A
  6. O
  7. Z'
  8. Z
  9. #
var maxResp = 36000; // maksymalne respekt przyszłej ofiary
var minResp = 32000; //minimalny respekt przyszłej ofiary

Jeśli wprowadziłeś wszystko poprawnie nie powinno być żadnych problemów z wysyłaniem wrogów do szpitala.

Rozpoznanie po ID#

Co w chwili, kiedy lokale nawiedzają tzw. respiarze i uniemożliwiają postawienie GA na konkretną osobę? Nie ma najmniejszego problemu, włącz rozpoznawanie po ID. Ten tryb umożliwia złapanie konkretnej osoby (lub osób).

Powiedzmy, że po klubie rozbiją się gracze o nickach Olympic (ID = 69), Opportunity (ID = 997) oraz BrygadaRR (ID = 666). Wystarczy w kodzie skryptu przełączyć się w odpowiedni tryb i podać parametry. Najpierw należy ustawić tryb stawianego GA:

  1. L
  2. K
  3. T'
  4. T
  5. A
  6. O
  7. Z'
  8. Z
  9. #
var trybGA = 0; // 0 - rozpoznanie po ID, 1 - rozpoznanie po respekcie

Następnie dla specjalnej tablicy należy zadeklarować numery ID wyżej wymienionych delikwentów:

  1. L
  2. K
  3. T'
  4. T
  5. A
  6. O
  7. Z'
  8. Z
  9. #
var tableID = new Array(); // tablica w której możesz zadeklarować dowolną liczbę numerów ID
tableID[0] = 69;
tableID[1] = 97;
tableID[2] = 666;

Kolejność deklaracji ma znaczenie. Pierwsze osoby w tablicy mają wyższy priorytet, dlatego umieszczaj tam co większe kąski. Jeśli wprowadziłeś wszystko poprawnie nie powinno być żadnych problemów z wysyłaniem wrogów do szpitala.

Odświeżanie#

Jeśli posiadasz szybki komputer i jeszcze szybsze łącze internetowe możesz natrafić na BotHuntera. Wtedy należy troszkę przyhamować odświeżanie kukły w lokalu. Nic trudnego, wystarczy w konfiguracji dostosować czas pod własne możliwości:

  1. L
  2. K
  3. T'
  4. T
  5. A
  6. O
  7. Z'
  8. Z
  9. #
var waitSomeTime = 300; // czas odświeżania w klubie lub burdelu podawany w milisekundach

Dodatkowe informacje#

W nowej odsłonie pojawiło się niewiele nowości. W przypadku wystąpienia pytania losowego na karcie pojawi się napis RANDOMEVENTS, dodatkowo karta uzyska kolor niebieski.

Ponadto jeśli energia kukły będzie mniejsza niż 55% (nie można postawić napadu) na karcie pojawi się napis ENERGIA < 55%, dodatkowo karta uzyska kolor czerwony, konto przestanie pracować.

PolowanieGA - kolorowa sygnalizacja na kartach

Rysunek. PolowanieGA - kolorowa sygnalizacja na kartach

Wskazówki#

Samo stosowanie skryptu nie powinno przysporzyć problemów. Dla jeszcze efektywniejszego wykorzystania skryptu sam proces polowanie proponuję przeprowadzać w następujący sposób:

Równie dobrze możesz ulokować 5 kukieł w różnych klubach, prawdopodobieństwo złapania będzie jeszcze większe.

Nigdy nie podawaj w kodzie skryptu wartości respektu minimalnie większej i mniejszej jak u ofiary. Osoby polujące często robią operacje plastyczne, dlatego ich respekt nieznacznie spada. Najlepiej zadeklarować wartość +- np. 1000 (to zależy także od wagi samego zawodnika).

Na Święta życzę wam miłych i owocnych łowów. Teraz nikt nie będzie latał po klubach bez opamiętania.

Pasek społecznościowy

SPIS TREŚCI AKTUALNEJ STRONY

Skrypty (H1) PolowanieGA 2.01 (H2) Działanie (H3) Modyfikacje (H3) Rozpoznanie po respekcie (H4) Rozpoznanie po ID (H4) Odświeżanie (H4) Dodatkowe informacje (H4) Wskazówki (H3)