Skrypty#

Wstęp#

Na początku były makra... Teraz przyszła pora na skrypty.

Wszystkie skrypty przedstawione w dziale napisałem stosując JavaScript, działają pod różnymi odmianami przeglądarek Firefox lub Chromium. Więcej szczegółów od strony technicznej znajdziesz w rozdziałach Greasemonkey i Tampermonkey. Przeczytaj je uważnie, bez tych podstaw dalsza zabawa zakończy się na tym wstępie.

Konfiguracja#

Edytowanie plików ze skryptami nie ominie nikogo. Obecnie wszystkie opcje konfiguracyjne dostępne są na początku skryptu. Jest to bardzo wygodne rozwiązanie, nie trzeba przekopywać się przez cały kod w celu zmiany jednego parametru.

Przykładowe menu konfiguracyjne dla skryptu PolowanieGA wygląda następującą:

  1. L
  2. K
  3. T'
  4. T
  5. A
  6. O
  7. Z'
  8. Z
  9. #
/* =============== KONFIGURACJA =============== */ /* =============== KONFIGURACJA =============== */


var waitSomeTime = 150; // czas odświeżania w klubie lub burdelu podawany w milisekundach

var trybGA = 1; // 0 - rozpoznanie po ID, 1 - rozpoznanie po respekcie

var tableID = new Array(); // tablica w której możesz zadeklarować dowolną liczbę numerów ID
tableID[0] = 13748495;
tableID[1] = 3525276;
tableID[2] = 12397009;
tableID[3] = 14056849;
tableID[4] = 16992692;
tableID[5] = 8272259;

var maxResp = 2000; // maksymalne respekt przyszłej ofiary
var minResp = 500; //minimalny respekt przyszłej ofiary

Wybór edytora#

Do wprowadzania/zmiany poszczególnych parametrów skryptu potrzebny będzie dowolny edytor tekstowy spełniający jakieś normy. Szeroki przegląd dostępnych programów znajduje się w dziale HTML. Domyślam się, że dla laików zrozumienie całości może okazać się problematyczne. Opiszę szybko metodę jak zapanować nad wprowadzaniem zmian.

Mój wybór padł na darmowy program Notepad++ Portable. Jest to wersja bezinstalacyjna o szerokich możliwościach (współczesne kodowanie znaków, praca na kartach, obsługa rozszerzeń, motywy graficzne i wiele innych możliwości). Do lekkich korekt jak znalazł, lepszego nie znalazłem.

Po ściągnięciu softu, wypakowaniu i uruchomieniu domyślnym językiem będzie angielski. By przełączyć się na spolszczenie należy kolejno wybrać Settings >> Preferences >> General >> Localization >> Polski. Od tej pory interfejs aplikacji będzie w naszym rodzimym języku. Dodatkowo po zmianie języka należy wybrać odpowiednie kodowanie znaków poprzez Ustawienia >> Preferencje >> Nowy dokument >> Kodowanie >> UTF-8 bez BOM oraz zaznaczyć Apply to opened ANSI files.

Notepad++ Portable - interfejs programu

Rysunek. Notepad++ Portable - interfejs programu

Zabezpieczenie przed brakiem połączenia#

Oto jedna z najważniejszych nowości, w którą wyposażony został każdy skrypt w wersji 2.x. Przypadłość przeważnie występują w czasie wykonywania rabunków grupowych. Objawami jest notoryczne, irytujące wywalanie w przeglądarce białej strony z charakterystycznym komunikatem.

Firefox - problem z nawiązaniem połączenia

Rysunek. Firefox - problem z nawiązaniem połączenia

Problem z pewnością wystąpi jeśli podczas rabowania utracimy połączenie internetowe. Niestety, dosyć często występuje również w czasie wysyłania wielu zapytań do serwera w tym samym czasie. Sytuacja adekwatna do wykonywania rabunków grupowych np. Ala Capone. Dziesięć aktywnych kont to spory wysiłek zarówno dla samego komputera jak i łącza internetowego.

Komunikat zaczyna męczyć, wybija z jednostajnego rytmu wykonywania skoków, zmusza do dodatkowego, zbędnego klikania. Postanowiłem coś poradzić na tę niewdzięczną przypadłość.

Samoczynne odświeżenie włączone jest domyślnie, nie ma możliwości wyłączenia rozwiązania. Umożliwiłem jedynie edycję czasu, po którym nastąpi powrót do ostatniego adresu. Czas regulowany jest przez następujący parametr:

  1. L
  2. K
  3. T'
  4. T
  5. A
  6. O
  7. Z'
  8. Z
  9. #
var waitErrorTime = 1000; // czas odpowiedzialny za odświeżenie po wywaleniu białej strony

Jak widać powyżej, domyślnie ustawiłem jedną sekundę. Nic nie stoi na przeszkodzie by go wydłużyć, ewentualnie skrócić. Od tej pory po wyskoczeniu białej strony skrypt samoczynnie powróci do wykonywania poprzedniej czynności bez ingerencji użytkownika.

Bot Hunter#

Jakiś czas temu w The Crims wprowadzono śmieszne zabezpieczenie przeciw "dopalaczom". Teoretycznie powinno ułatwić ono administracji wyłapywanie graczy, którzy stosują zabronione dodatki. W praktyce system często banuje ludzi nie mających do czynienia z żadnym dodatkowym oprogramowaniem. Moim zdaniem rozwiązanie jest debilne, nie spełnia swojego zadania.

Wszystkie skrypty wyposażone zostały w konfigurowalne zmienne, odpowiedzialne za czasy wykonywania poszczególnych czynności. Wartości czasów dobierałem eksperymentalnie, tylko i wyłącznie pod moją konfigurację sprzętową i prędkość łącza internetowego. Zważywszy na fakt, że pracowałem na leciwym komputerze, czas są mocno zaniżone.

Osoby posiadające wydajne maszyny i szybkie połączenie mogą natrafić na Bot Huntera. Nic strasznego, bany dawane są tymczasowo, z reguły nie trwają więcej niż 3-4 dni.

Bot Hunter w akcji

Rysunek. Bot Hunter w akcji

Wystarczy zwiększyć wartości czasów dostępnych w poszczególnych skryptach a problem zostanie rozwiązany, przykładowo:

  1. L
  2. K
  3. T'
  4. T
  5. A
  6. O
  7. Z'
  8. Z
  9. #
var refreshGroupMode = 5000; // czas odpowiedzialny za częstość nasłuchu lub odświeżanie konta podczas rabunków grupowych (w gościach)

Przypominam, że wartości należy deklarować w milisekundach (1 s = 1000 ms). Czyli w powyższym przykładzie ustawione została odświeżanie co 5 s.

Komentarze#

Komentarze dostępne są w każdym języku programowania czy opisu dokumentów, odgrywają ważną i jednocześnie pomocniczą rolę. W zależności od języka składnia komentarzy może być inna, przykładowo dla (X)HTML wyglądają następująco.

W języku JavaScript wyróżniamy dwa typy komentarzy: liniowy (// Treść) i blokowy (/* Treść */).

Weźmy na warsztat prościutki kod:

  1. L
  2. K
  3. T'
  4. T
  5. A
  6. O
  7. Z'
  8. Z
  9. #
var a = 3;
var b = 4;
document.write(a + b);

Komentarz liniowy pozwala umieścić krótki opis znajdujący się w jednej linii. Umożliwia także wycięcie z kodu poleceń (bez konieczności ich usuwania, w każdej chwili można je przywrócić):

  1. L
  2. K
  3. T'
  4. T
  5. A
  6. O
  7. Z'
  8. Z
  9. #
var a = 3; // deklarujemy zmienną i wstawiamy do niej wartość 3
//var b = 4; tutaj chwilowo wyłączamy polecenie z kodu
document.write(a + b);

Komentarz blokowy robi to samo, tylko tym razem w ramach komentarza może znaleźć się blok kodu (nie pojedyncza linia):

  1. L
  2. K
  3. T'
  4. T
  5. A
  6. O
  7. Z'
  8. Z
  9. #
var a = 3; /* deklarujemy zmienną i wstawiamy do niej wartość 3 */
/* Tutaj wyłączamy z kodu cały blok poleceń

var b = 4;
document.write(a + b);

*/

Jak widzisz w menu konfiguracyjnym skryptów stosuję komentarze liniowe, treść ich ułatwia zrozumienie danej opcji. Jeśli będziesz manipulował wartościami liczbowymi uważaj by przez przypadek nie usunąć znaków komentarza.

Zaczynamy zabawę.

Pasek społecznościowy

SPIS TREŚCI AKTUALNEJ STRONY

Skrypty (H1) Wstęp (H2) Konfiguracja (H3) Wybór edytora (H3) Zabezpieczenie przed brakiem połączenia (H3) Bot Hunter (H3) Komentarze (H3)