EngineTC#

Uruchamianie#

Poniższy proces można pominąć. Aktualnie język w grze wykrywany jest w inny sposób (kombinacje z ciasteczkami stały się zbędne).

Sama instalacja nie wystarczy. Przy pierwszym uruchomieniu prawdopodobnie nie zauważysz żadnego efektu. Do zainicjowania pracy niezbędne jest ciasteczko z wersja językową utworzoną przez witrynę The Crims. Jeśli skrypt nie działa wystarczy wybrać polską wersję dostępną na dole strony. Kliknij na fladze Polski (nawet jeśli domyślnie masz ustawiony język pl).

EngineTC - wybór języka

Rysunek. EngineTC - wybór języka

Moje pomysły tworzyłem i testowałem wyłącznie dla polskich graczy, dlatego działać będą jedynie na polskim profilu w grze. Nie mam żadnego interesu w ułatwianiu gry pozostałym nacjom.

Od tej pory skrypt zaskoczył. Większość opcji powinna działać bez najmniejszych problemów. Jak zauważysz w menu po prawej stronie (pod statami) wyskoczyły nowe pola: SoloPower (moc dla rabunków pojedynczych), FightPower (moc ataku) oraz MyPage (link kierujący do mojej witryny).

EngineTC - początkowa faza

Rysunek. EngineTC - początkowa faza

Wszystkie aktualne informacje na temat każdego konta zostają zapamiętane (staty, obrażenia, pancerz). Tworzone są specjalne zmienne, z chwilą, kiedy zalogujesz postać ponownie od razu pojawi się ostatni rezultat.

Odwiedź każdą zakładkę w grze i zapoznaj się z nowymi ulepszeniami, jest tego sporo.

Konfiguracja#

W nowej odsłonie skryptu utworzyłem prosty sposób zmiany poszczególnych parametrów. Teraz nie ma potrzeby przeczesywania całego kodu, wszystkie najważniejsze opcje dostępne są na samym początku. Oto podstawowe opcje dla przeciętnego zjadacza chleba:

  1. L
  2. K
  3. T'
  4. T
  5. A
  6. O
  7. Z'
  8. Z
  9. #
/* =============== KONFIGURACJA =============== */ /* =============== KONFIGURACJA =============== */


var robMode = 0; // 0 - tryb wykonywania rabunków pojedynczych, 1 - grupowe (samemu), 2 - grupowe w gościach, każda inna liczba wyłącza tryb
var decSoloPower = 100; // możliwość zwiększenia lub zmniejszenia mocy dla rabunków pojedynczych, domyślnie ustawione 100 czyli 100%
var spozywczakMode = 0; // 0 - wyłączony, 1 - włączony (przydatny do szybkiego trenowania broni)
var staminaSolo = 10; // minimalna wartość energii przy której będą wykonywane rabunki pojedyncze
var selectGroupRob = 1; // numer wybieranego rabunku grupowego (1 - Kantor, 2 - Bank, 3 - Konwój, 4 - FBI itd.)
var takeDrugMode = 0; // 0 - standardowy tryb automatycznego brania towaru w klubie, każda inna liczba wyłącza ten tryb
var metadonMode = 0; // 0 - inteligentne ćpanie, 1 - branie niżej zdefiniowanej ilości, 2 - brak reakcji
var metadonUnits = 2; // ilość branego metadonu, najlepiej ustawić tyle by za pierwszym razem leczył w 100%
var offDynamicActionRave = 0; // 0 - wbicie do lokalu w zakładce Klub, każda inna liczba wyłącza automat
var offDynamicActionHospital = 0; // 0 - automatyczne branie mety w Szpitalu, każda inna liczba wyłącza automat
var ticketsNumber = 10; // minimalna liczba biletów od której konta nie będą wbijać do klubów
var selectAvatar = 1; // wybór awatara (1-62), niektóre ukryte (3, 20-25)
var randomAvatar = 1; // 0 - włączenie losowego wybierania awatara, każda inna liczba wyłącza ten tryb

var putErrorBox = 1; // 0 - powiadomienie tekstowe gdy Stan techniczny broni będzie mniejszy od 100%, każda inna liczba wyłącza ten tryb
var showPowerInfo = 0; // 0 - wyświetlenie danych dotyczących mocy konta (pod statami), każda inna liczba wyłącza ten tryb
var showOperkaMode = 0; // 0 - wyświetlenie szybkiej operki w górnym menu, każda inna liczba wyłącza ten tryb
var metadonModeStep = 0; // 0 - aktualny krok ćpania inteligentnego widoczny obok zakładki Szpital, każda inna liczba wyłącza wskaźnik

var sortRespectMode = 0; // 0 - włączenie trybu sortowania respektów w zakładce Napad, każda inna liczba wyłącza ten tryb
var attackRabbitMode = 1; // 0 - włączenie trybu atakowania w zakładce Napad, każda inna liczba wyłącza ten tryb
var attackMode = 1; // 0 - automatyczne przejście do Napadu po zaćpaniu, każda inna liczba wyłącza ten tryb (domyślnie idzie do Rabunku)
var putGA = 1; // 0 - włączenie samoczynnego stawiania napadu, każda inna liczba wyłącza ten tryb
var rabbitID = 123456789; // ID konta, na które ma być stawiany samoczynny napad

var drugsMode = 1; // 0 - włączony trybu skupowania narkotyków, każda inna liczba wyłącza ten tryb
var startBuyDrugs = 2; // początkowa wartość licznika przy wykupywaniu dragów (wartość minimalna 1)
var stopBuyDrugs = 3; // końcowa wartość licznika przy wykupywaniu dragów (wartość maksymalna 15)
var drugPosition = 2; // pozycja w tabeli skupowanego draga
var drugValue = 100000; // minimalna wartość od której zakupy będą realizowane
var roznica = 0; // pomniejszenie przed kupnem aktualnej ilości dragów o dowolną wartość

var casinoMode = 1; // 0 - włączenie samoczynnej rozgrywki w kasynie, każda inna liczba wyłącza ten tryb
var podstawaCasino = 1; // stawka podstawowa stawiana w kasynie
var showStatsCasino = 0; // 0 - pokazywanie statystyk, każda inna liczba wyłącza ten tryb
var recordLoseCasino = 14; // alertowe powiadomienie (przerwanie gry) jeśli pobiłeś rekord przegranych z rzędu

var captchaClick = 100; // czas odpowiedzialny za wykonanie skoku (dołączenie do niego) po wprowadzeniu kodu, podawany w milisekundach
var refreshGroupMode = 3000; // czas odpowiedzialny za częstość nasłuchu lub odświeżanie konta podczas rabunków grupowych (w gościach)
var waitSomeTime = 700; // stałe opóźnienie dla różnych czynności (ćpanie, przechodzenie w inne miejsca itd.)
var waitErrorTime = 1000; // czas odpowiedzialny za odświeżenie po wywaleniu białej strony, podawany w milisekundach

var refreshRun = 1; // 0 - włączenie odświeżania stałego, każda inna liczba wyłącza ten tryb
var refreshRunTime = 120000; // czas odświeżania stałego podawany w milisekundach;

var protectMyStats = 1; // 0 - włączenie ochrony stat, każda inna liczba wyłącza ten tryb
var protectRob = 0; // 0 - zaprzestanie gry kiedy obława, każda inna liczba wyłącza ten tryb
var safetyRave = 1; // 0 - wykrywanie obcych graczy w klubie, każda inna liczba wyłącza ten tryb
var protectCash = 1; // 0 - włączenie chowania kasy do banku, każda inna liczba wyłącza ten tryb
var valueCash = 30000000; // ilość pieniędzy, od której nastąpi schowanie

var raveName = new Array(); // deklaracja nazw klubów w których konta będą ćpać (wielkość znaków ma znaczenie), ilość dowolna
raveName[0] = "The Loft";

var myAccount = new Array(); // deklaracja nicków kont którymi masz zamiar grać (wielkość znaków ma znaczenie), ilość dowolna
myAccount[0] = "nick_konta";


// OPCJE NIEAKTYWNE (BRAK MOŻLIWOŚCI KUPOWANIA STAT) - NICZEGO NIE ZMIENIAĆ!!!
var metadonORstats = 0; // 0 - standardowy tryb (branie mety w szpitalu), 1 - przełączenie w tryb kupowania statów
var maxIntelligence = 0; // maksymalna wartość zakupionej Inteligencji
var maxCharisma = 0; // maksymalna wartość zakupionej Charyzmy
var maxStrength = 1000; // maksymalna wartość zakupionej Siły
var maxTolerance = 1000; // maksymalna wartość zakupionej Wytrzymałości

Jak widzisz ustawień jest dosyć sporo. Przy każdej zmiennej umieściłem komentarze, dlatego nie ma sensu wszystkiego dokładnie opisywać. Na dalszych przykładach zaprezentuję w jaki sposób korzystać z nowych udogodnień.

Pasek społecznościowy

SPIS TREŚCI AKTUALNEJ STRONY

EngineTC (H1) Uruchamianie (H2) Konfiguracja (H3)