Makra#

Makra pod FF#

Przechodzimy do makr pod Firefoksa. Sama przeglądarka reprezentuje wyższy poziom od IE, posiada wiele dodatków, wtyczek a przede wszystkim jest bezpieczniejsza.

Zdjęcia w opisie pochodzą ze starszej wersji rozszerzenia, które nie zostało jeszcze przetłumaczone. Dlatego nie stanowią idealnego punktu odniesienia.

Przed rozpoczęciem zabawy wypadałoby umożliwić sobie logowanie dowolnej liczby kont, niestety domyślnie bez odpowiedniego rozszerzenia sztuka ta jest niemożliwa.

Gra na wielu kontach (makra + tasker) pod Firefoksem wymaga dużo lepszego sprzętu niż w przypadku IE. Jeśli dysponujesz odpowiednią maszyną bez wahania wybierz liska.

Wgranie i uruchamianie makr#

Operację (podobnie jako pod IE) przeprowadzić możesz na dwa sposoby. Pierwszy z pewnością jest szybszy, jednak za pomocą drugiego nauczysz się edytować makra. Oto i one:

Wgrywanie gotowych plików#

Makra pod FF - wgrywanie plikówWszystkie makra obsługiwane przez program znajdują się w specjalnym katalogu. U każdego katalog ten może być inny. Szybko zlokalizujesz go poprzez Firefoksa. Rozwiń kolejno Narzędzi >> Dodatki, wśród rozszerzeń znajdź wtyczkę iMacros for Firefox.Przejdź do jego opcji, przez kliknięcie na przycisku Opcje. Rozwinie się menu, przejdź do zakładki Paths. Pierwsza pozycja czyli Folder Makr odpowiada za katalog w którym umieszczane są makra. Przejdź do tego katalogu, usuń lub przenieś do innego katalogu przykładowe makra dodane przez producenta. Długa ich lista nie zapewnia komfortowej pracy z aplikacją.

Następnie pobierz moje makra, wypakuj i umieść w katalogu z makrami. Z chwilą uruchomienia przeglądarki makra dostępne będą w menu z lewej strony. Jeśli z jakiś powodów ich nie widać wystarczy w lewym menu iOpusa wybrać zakładkę Edit >> Refresh Macro List. Powinno pomóc.

Wgrywanie z kodu#

Do opisu każdego makra dołączę również jego kod. Dzięki czemu samemu można go skopiować i zapisać pod dowolną nazwą.

Makra pod FF - wgrywanie z koduNowy kod najwygodniej umieszczać w pliku przejściowym pod nazwą #Current. Znajduje się on zawsze na pierwszej pozycji w liście makr. Jeżeli go nie posiadasz oznacz to, że ani razu nie rozpocząłeś nagrywania i nie został on utworzony. Odpal nagrywanie z zakładki Rec >> Record w dolnym menu po czym wciśnij przycisk Stop w tej samej zakładce. Powinien pojawić się plik #Current, w którym przechowywane będą tymczasowe makra. Zaznacz go myszką (podświetlenie na niebiesko), następnie z zakładki Edit wybierz opcję Edit Macro. Pliki edytowane są za pomocą Notatnika. Usuń wszystko co znajduje się w oknie Notatnika (pozostałości po ostatnim nagraniu) i wklej kod wybranego makra zamieszczonego na mojej stronie.

Ważne by kod zaczynał się od pierwszej linii. Zamknij Notatnik, program zapyta Cię o zapisanie zmian w pliku, potwierdź je. Następnie ponownie zaznacz plik #Current, przejdź do zakładki Rec, wybierz opcje Save i wprowadź swoją nazwę dla danego marka potwierdzając przyciskiem OK. Nazwa może być dowolna, nie ma ona wpływu na działanie makra. W menu z listą makr powinno pojawić się nowe nagranie. Na wszelki wypadek edytuj je i sprawdź poprawność kodu. Jeśli z jakiegoś powodu kod jest inny, wklej go jeszcze raz i zamknij Notatnik potwierdzając zmiany zapisem pliku.

Co ciekawe pod FF możesz tworzyć katalogi w menu z lewej strony i w nich umieszczać makra. Poprzez kliknięcie prawym klawiszem myszki w polu z makrami możesz usuwać/edytować/zmieniać nazwy makr, tworzyć/kasować/zmieniać nazwy nowych katalogów. Przydatna opcja jeśli posiadasz dużą liczbę makr nie tylko do The Crims.

Uruchamianie makr#

Makra pod FF - uruchamianieNic trudnego, zaznaczasz myszką dowolne makro po czym w zakładce wybierasz Play (ewentualnie wystarczy 2x kliknąć na makrze). Podczas poprawnej pracy okno z listą makr powinno zmienić swój wygląd. Będziesz mógł zobaczyć w nim aktualnie wykonywany krok przez program.

Opcja Play umożliwia pojedyncze wykonywanie. Jeśli jednak masz zamiar uruchomić makro 2-krotnie lub większą ilość razy wprowadź liczbę powtórzeń w polu Max: po czym uruchom makro za pomocą przycisku Play(Loop). Wygodne podczas włączenia odświeżania lub zlewania kasy przez klub. Pozostałe opcje to standard. Makro wyłączasz przyciskiem STOP a zatrzymujesz na chwilę w czasie pracy przyciskiem Pause.

W dodatku pod FF, przy pierwszym uruchomieniu, nie wyskoczy Ci błąd o którym wspominałem przy pracy z aplikacją pod IE.

Kody i opisy makr#

Każde makro postaram się w miarę dokładnie i zrozumiale opisać. Zamieszczę jego kod, zasadę działania i kilka uwag na temat ewentualnych przeróbek. Nazwy zawsze możesz zmienić, moje specjalnie dopasowałem pod względem kolejności ich przydatności oraz częstego stosowania.

Najpierw należy zalogować postać w grze a dopiero potem uruchamiać wybrane makra.

Ćpanie heroiny#

Nazwa: Acpaniahera

Działanie:

Makro stosowane przy zamulonych kontach, gdy 99 jednostek heroiny daje 8% energii. Trzy skoki na Ala zabierają 90% energii. Z chwilą odpalenia makra konto samoczynnie idzie do zakładki Bank gdzie wpłaca cztery razy po 1$. W ten sposób zbijasz nadmiar pozostałej energii wynoszący max. 12%. Następnie konto udaje się do pierwszego dodanego klubu nocnego i zażywa 12*99 działek narkotyku z pierwszego miejsca. Oczywiście powinna się tam znaleźć heroina. Po zakończeniu operacji konto pozostaje w klubie. Uważaj, żeby nie przećpać. Jeżeli posiadasz więcej niż 15% energii wykonaj dowolny rabunek solo. Makro przydaje się podczas rabowania Ala Capone z jednoczesnym przelewaniem kasy.

Obecnie przelewanie towaru zostało ograniczone. Nie można zamulać kont, wzięcie za dużej dawki narkotyków może zaowocować wylądowaniem w szpitalu!

Kod:

  1. L
  2. K
  3. T'
  4. T
  5. A
  6. O
  7. Z'
  8. Z
  9. #
TAG POS=1 TYPE=IMG ATTR=HREF:http://thecrims.cachefly.net/images/menu/icon_bank.gif
TAG POS=1 TYPE=INPUT:TEXT FORM=ACTION:/bank.php ATTR=NAME:amount CONTENT=1
TAG POS=1 TYPE=INPUT:SUBMIT FORM=ACTION:/bank.php ATTR=NAME:Submit&&VALUE:Transferuj<SP>pieniądze
TAG POS=1 TYPE=INPUT:TEXT FORM=ACTION:/bank.php ATTR=NAME:amount CONTENT=1
TAG POS=1 TYPE=INPUT:SUBMIT FORM=ACTION:/bank.php ATTR=NAME:Submit&&VALUE:Transferuj<SP>pieniądze
TAG POS=1 TYPE=INPUT:TEXT FORM=ACTION:/bank.php ATTR=NAME:amount CONTENT=1
TAG POS=1 TYPE=INPUT:SUBMIT FORM=ACTION:/bank.php ATTR=NAME:Submit&&VALUE:Transferuj<SP>pieniądze
TAG POS=1 TYPE=INPUT:TEXT FORM=ACTION:/bank.php ATTR=NAME:amount CONTENT=1
TAG POS=1 TYPE=INPUT:SUBMIT FORM=ACTION:/bank.php ATTR=NAME:Submit&&VALUE:Transferuj<SP>pieniądze
TAG POS=1 TYPE=IMG ATTR=HREF:http://thecrims.cachefly.net/images/menu/icon_rave.gif
TAG POS=1 TYPE=INPUT:SUBMIT FORM=ACTION:/nightlife.php ATTR=NAME:Submit&&VALUE:Wejdź
TAG POS=1 TYPE=INPUT:TEXT FORM=ACTION:/nightlife.php ATTR=ID:quantity CONTENT=99
TAG POS=1 TYPE=INPUT:SUBMIT FORM=ACTION:/nightlife.php ATTR=NAME:Submit&&VALUE:Kup
TAG POS=1 TYPE=INPUT:TEXT FORM=ACTION:/nightlife.php ATTR=ID:quantity CONTENT=99
TAG POS=1 TYPE=INPUT:SUBMIT FORM=ACTION:/nightlife.php ATTR=NAME:Submit&&VALUE:Kup
TAG POS=1 TYPE=INPUT:TEXT FORM=ACTION:/nightlife.php ATTR=ID:quantity CONTENT=99
TAG POS=1 TYPE=INPUT:SUBMIT FORM=ACTION:/nightlife.php ATTR=NAME:Submit&&VALUE:Kup
TAG POS=1 TYPE=INPUT:TEXT FORM=ACTION:/nightlife.php ATTR=ID:quantity CONTENT=99
TAG POS=1 TYPE=INPUT:SUBMIT FORM=ACTION:/nightlife.php ATTR=NAME:Submit&&VALUE:Kup
TAG POS=1 TYPE=INPUT:TEXT FORM=ACTION:/nightlife.php ATTR=ID:quantity CONTENT=99
TAG POS=1 TYPE=INPUT:SUBMIT FORM=ACTION:/nightlife.php ATTR=NAME:Submit&&VALUE:Kup
TAG POS=1 TYPE=INPUT:TEXT FORM=ACTION:/nightlife.php ATTR=ID:quantity CONTENT=99
TAG POS=1 TYPE=INPUT:SUBMIT FORM=ACTION:/nightlife.php ATTR=NAME:Submit&&VALUE:Kup
TAG POS=1 TYPE=INPUT:TEXT FORM=ACTION:/nightlife.php ATTR=ID:quantity CONTENT=99
TAG POS=1 TYPE=INPUT:SUBMIT FORM=ACTION:/nightlife.php ATTR=NAME:Submit&&VALUE:Kup
TAG POS=1 TYPE=INPUT:TEXT FORM=ACTION:/nightlife.php ATTR=ID:quantity CONTENT=99
TAG POS=1 TYPE=INPUT:SUBMIT FORM=ACTION:/nightlife.php ATTR=NAME:Submit&&VALUE:Kup
TAG POS=1 TYPE=INPUT:TEXT FORM=ACTION:/nightlife.php ATTR=ID:quantity CONTENT=99
TAG POS=1 TYPE=INPUT:SUBMIT FORM=ACTION:/nightlife.php ATTR=NAME:Submit&&VALUE:Kup
TAG POS=1 TYPE=INPUT:TEXT FORM=ACTION:/nightlife.php ATTR=ID:quantity CONTENT=99
TAG POS=1 TYPE=INPUT:SUBMIT FORM=ACTION:/nightlife.php ATTR=NAME:Submit&&VALUE:Kup
TAG POS=1 TYPE=INPUT:TEXT FORM=ACTION:/nightlife.php ATTR=ID:quantity CONTENT=99
TAG POS=1 TYPE=INPUT:SUBMIT FORM=ACTION:/nightlife.php ATTR=NAME:Submit&&VALUE:Kup
TAG POS=1 TYPE=INPUT:TEXT FORM=ACTION:/nightlife.php ATTR=ID:quantity CONTENT=99
TAG POS=1 TYPE=INPUT:SUBMIT FORM=ACTION:/nightlife.php ATTR=NAME:Submit&&VALUE:Kup

Modyfikacje:

Dodając do kodu drugą i trzecią linię zwiększasz zakres zbijanej energii o kolejne 3%(usuwając zmniejszasz). W linii dziesiątej POS=1 odpowiada za pozycję klubu nocnego dodanego w zakładce ulubione. Podobnie sytuacja odnosi się do ćpania narkotyków. Możesz zwiększyć lub zmniejszyć ilość branego towaru. Od dwunastej linii CONTENT=99 odpowiada za ilość zażywanego towaru, POS=1 odpowiada za pozycję draga w klubie. Masz możliwość także usuwania lub dodawania kolejnego kroku ćpania. Wystarczy skopiować i dodać do kodu dwie ostatnie linie.

Pojedyncze ćpanie#

Nazwa: Acpanie

Działanie:

Z chwilą odpalenia makra konto udaje się do pierwszego dodanego klubu nocnego i zażywa 99 działek narkotyku z pierwszego miejsca. Polecam stosowanie zioła. Po zakończeniu operacji konto pozostaje w klubie. Makro ogólnego przeznaczenia.

Kod:

  1. L
  2. K
  3. T'
  4. T
  5. A
  6. O
  7. Z'
  8. Z
  9. #
TAG POS=1 TYPE=IMG ATTR=HREF:http://thecrims.cachefly.net/images/menu/icon_rave.gif
TAG POS=1 TYPE=INPUT:SUBMIT FORM=ACTION:/nightlife.php ATTR=NAME:Submit&&VALUE:Wejdź
TAG POS=1 TYPE=INPUT:TEXT FORM=ACTION:/nightlife.php ATTR=ID:quantity CONTENT=99
TAG POS=1 TYPE=INPUT:SUBMIT FORM=ACTION:/nightlife.php ATTR=NAME:Submit&&VALUE:Kup

Modyfikacje:

W linii drugiej POS=1 odpowiada za pozycję klubu nocnego dodanego w zakładce ulubione. W trzeciej linii CONTENT=99 odpowiada za ilość zażywanego towaru, POS=1 odpowiada za pozycję draga w klubie. Wklejając linie drugą i trzecią do kodu dodajesz kolejny krok ćpania. Makro spokojnie dostosować możesz pod dowolny narkotyk.

Ćpanie z jednoczesnym braniem metadonu#

Nazwa: Acpaniemeta

Działanie:

Z chwilą odpalenia makra konto udaje się do Szpitala i kupuje 1 jednostkę metadonu. Następnie konto idzie do pierwszego dodanego klubu nocnego i zażywa 99 działek narkotyku z pierwszego miejsca. Polecam stosowanie zioła. Po zakończeniu operacji konto pozostaje w klubie. Wygodna sprawa jeżeli nie chcesz zawracać sobie głowy braniem mety czy detoksu. Makro zrobi to za Ciebie. Zastosowanie ogólne.

Kod:

  1. L
  2. K
  3. T'
  4. T
  5. A
  6. O
  7. Z'
  8. Z
  9. #
TAG POS=1 TYPE=IMG ATTR=HREF:http://thecrims.cachefly.net/images/menu/icon_hospital.gif
TAG POS=5 TYPE=INPUT:TEXT FORM=ACTION:/hospital.php ATTR=ID:quantity CONTENT=1
TAG POS=5 TYPE=INPUT:SUBMIT FORM=ACTION:/hospital.php ATTR=NAME:Submit&&VALUE:Kup
TAG POS=1 TYPE=IMG ATTR=HREF:http://thecrims.cachefly.net/images/menu/icon_rave.gif
TAG POS=1 TYPE=INPUT:SUBMIT FORM=ACTION:/nightlife.php ATTR=NAME:Submit&&VALUE:Wejdź
TAG POS=1 TYPE=INPUT:TEXT FORM=ACTION:/nightlife.php ATTR=ID:quantity CONTENT=99
TAG POS=1 TYPE=INPUT:SUBMIT FORM=ACTION:/nightlife.php ATTR=NAME:Submit&&VALUE:Kup

Modyfikacje:

W linii drugiej CONTENT=1 odpowiada za ilość działek kupionego metadonu. Jeśli bierzesz go co jedno ćpanie najrosądniejsza opcja to zażywanie jednej jednostki. Analogicznie jak w poprzednich przykładach zinterpretuj pozostałe linie kodu.

Wbicie kontem do rabunku grupowego#

Nazwa: Awbicie

Działanie:

Z chwilą odpalenia makra konto udaje się do zakładki Rabunek i przyłącza się do aktualnie postawionego skoku.

Kod:

  1. L
  2. K
  3. T'
  4. T
  5. A
  6. O
  7. Z'
  8. Z
  9. #
TAG POS=1 TYPE=STRONG ATTR=TXT:Rabunek
TAG POS=1 TYPE=INPUT:SUBMIT FORM=NAME:gangrobbery ATTR=VALUE:Akceptuj

Modyfikacje:

Brak.

Atakowanie konta (solo)#

Nazwa: Bbicie

Działanie:

Z chwilą odpalenia makra konto udaje się do zakładki Napad i atakuje określoną ofiarę. Jeśli chodzi o ofiarę podajesz jej numer ID. Numer znajduje się w księdze gości każdego gracza. Makro szczególnie przydaje się podczas zlewania statystyk metodą 1vs1 albo do ataku innych graczy z klubu. W przypadku zlewania stat można do makra dosztukować kod, który najpierw wejdzie do określonego klubu (aby złapać czerwony kontakt) a dopiero potem zaatakuje konto.

Kod:

  1. L
  2. K
  3. T'
  4. T
  5. A
  6. O
  7. Z'
  8. Z
  9. #
TAG POS=1 TYPE=IMG ATTR=HREF:http://thecrims.cachefly.net/images/menu/icon_assault.gif
TAG POS=1 TYPE=SELECT FORM=NAME:assault ATTR=ID:select CONTENT=%7592019
TAG POS=1 TYPE=INPUT:SUBMIT FORM=NAME:assault ATTR=NAME:Submit&&VALUE:Przemiel<SP>frajera!

Modyfikacje:

Tutaj jest znacznie łatwiej niż pod IE. Wystarczy, że podasz numer gracza poprzedzony znakiem %. W linii drugiej CONTENT=%7592019 odpowiada za konto, które ma zostać zaatakowane. Numer to nic innego jak ID konta, które odczytasz w księdze gości lub z aktualnego adresu strony przebywając w księdze gości dowolnego gracza. Za każdym razem, kiedy masz zamiar klepać inną postać musisz edytować makro i zmienić numer ID.

Atakowanie konta (grupa)#

Nazwa: Bgrupa

Działanie:

Z chwilą odpalenia makra konto udaje się do zakładki Napad i stawia grupę na określoną osobę. Oczywiście najpierw należy złożyć gang z odpowiednią siłą. Jeśli chodzi o ofiarę podajesz jej numer ID. Numer znajduje się w księdze gości każdego gracza. Makro szczególnie przydaje się podczas polowań, zdecydowanie szybciej można kogoś złapać.

Kod:

  1. L
  2. K
  3. T'
  4. T
  5. A
  6. O
  7. Z'
  8. Z
  9. #
TAG POS=1 TYPE=IMG ATTR=HREF:http://thecrims.cachefly.net/images/menu/icon_assault.gif
TAG POS=2 TYPE=SELECT FORM=NAME:assault ATTR=ID:select CONTENT=%7592019
TAG POS=1 TYPE=INPUT:SUBMIT FORM=NAME:assault ATTR=NAME:Submit&&VALUE:Zaplanuj<SP>napad

Modyfikacje:

W linii drugiej CONTENT=%7592019 odpowiada za konto, na które ma zostać postawiony napad. Numer to nic innego jak ID konta, które odczytasz w księdze gości lub z aktualnego adresu strony przebywając w księdze gości dowolnego gracza. Za każdym razem, kiedy masz zamiar zaatakować inną postać musisz edytować makro i zmienić numer ID.

Zakupy w szpitalu#

Nazwa: Bzakupy

Działanie:

Z chwilą odpalenia makra konto udaje się do zakładki Szpital i dokonuje zakupu odpowiednich wspomagaczy (w tym przypadku po jednej jednostce każdego rodzaju). Ilość i rodzaj określasz bezpośrednio w kodzie. Zależy to od twoich potrzeb, upodobań czy przyjętej taktyki podczas zlewania stat. Makro szczególnie przydaje się przy zlewaniu, w celu przyspieszenia dokonywanych zakupów na wielu kontach jednocześnie.

Kod:

  1. L
  2. K
  3. T'
  4. T
  5. A
  6. O
  7. Z'
  8. Z
  9. #
TAG POS=1 TYPE=IMG ATTR=HREF:http://thecrims.cachefly.net/images/menu/icon_hospital.gif
TAG POS=1 TYPE=INPUT:TEXT FORM=ACTION:/hospital.php ATTR=ID:quantity CONTENT=1
TAG POS=1 TYPE=INPUT:SUBMIT FORM=ACTION:/hospital.php ATTR=NAME:Submit&&VALUE:Kup
TAG POS=2 TYPE=INPUT:TEXT FORM=ACTION:/hospital.php ATTR=ID:quantity CONTENT=1
TAG POS=2 TYPE=INPUT:SUBMIT FORM=ACTION:/hospital.php ATTR=NAME:Submit&&VALUE:Kup
TAG POS=3 TYPE=INPUT:TEXT FORM=ACTION:/hospital.php ATTR=ID:quantity CONTENT=1
TAG POS=3 TYPE=INPUT:SUBMIT FORM=ACTION:/hospital.php ATTR=NAME:Submit&&VALUE:Kup
TAG POS=4 TYPE=INPUT:TEXT FORM=ACTION:/hospital.php ATTR=ID:quantity CONTENT=1
TAG POS=4 TYPE=INPUT:SUBMIT FORM=ACTION:/hospital.php ATTR=NAME:Submit&&VALUE:Kup
TAG POS=5 TYPE=INPUT:TEXT FORM=ACTION:/hospital.php ATTR=ID:quantity CONTENT=1
TAG POS=5 TYPE=INPUT:SUBMIT FORM=ACTION:/hospital.php ATTR=NAME:Submit&&VALUE:Kup

Modyfikacje:

W linii 2, 4, 6, 10 POS= określa pozycję kupowanego dopalacza (1-Inteligencja, 2-Charyzma, 3-Wytrzymałość, 4-Siła, 5-metadon) a CONTENT=1 odpowiada za ilość. Cała 3, 5, 7, 9, 11 odpowiada za zatwierdzenie kupna. Możesz je dodawać w zależności od potrzeb. Pamiętaj tylko o określeniu odpowiedniej pozycji odpowiadającej za każdy rodzaj wspomagacza oraz pozycji przycisku, który zatwierdza kupno.

Wpłata całej gotówki do banku#

Nazwa: ZBankwplatacalosc

Działanie:

Z chwilą odpalenia makra konto udaje się do zakładki Bank i lokuje całą kasę w bezpiecznym miejscu.

Kod:

  1. L
  2. K
  3. T'
  4. T
  5. A
  6. O
  7. Z'
  8. Z
  9. #
TAG POS=1 TYPE=IMG ATTR=HREF:http://thecrims.cachefly.net/images/menu/icon_bank.gif
TAG POS=1 TYPE=INPUT:SUBMIT FORM=ACTION:/bank.php ATTR=NAME:Submit&&VALUE:Transferuj<SP>pieniądze

Modyfikacje:

Brak.

Wpłata dowolnej ilości gotówki do banku#

Nazwa: ZBankwplatadowolna

Działanie:

Z chwilą odpalenia makra konto udaje się do zakładki Bank i lokuje wcześniej zadeklarowaną ilość kasy.

Kod:

  1. L
  2. K
  3. T'
  4. T
  5. A
  6. O
  7. Z'
  8. Z
  9. #
TAG POS=1 TYPE=IMG ATTR=HREF:http://thecrims.cachefly.net/images/menu/icon_bank.gif
TAG POS=1 TYPE=INPUT:TEXT FORM=ACTION:/bank.php ATTR=NAME:amount CONTENT=10
TAG POS=1 TYPE=INPUT:SUBMIT FORM=ACTION:/bank.php ATTR=NAME:Submit&&VALUE:Transferuj<SP>pieniądze

Modyfikacje:

W drugiej linii CONTENT=10 odpowiada za ilość chowanej kasy do banku. Możesz zmieniać wartość wedle potrzeby.

Wypłata całej gotówki z banku#

Nazwa: ZBankwyplatacalosc

Działanie:

Z chwilą odpalenia makra konto udaje się do zakładki Bank i wypłaca całą kasę.

Kod:

  1. L
  2. K
  3. T'
  4. T
  5. A
  6. O
  7. Z'
  8. Z
  9. #
TAG POS=1 TYPE=IMG ATTR=HREF:http://thecrims.cachefly.net/images/menu/icon_bank.gif
TAG POS=1 TYPE=SELECT FORM=ACTION:/bank.php ATTR=NAME:transfer_type CONTENT=%withdraw
TAG POS=1 TYPE=INPUT:SUBMIT FORM=ACTION:/bank.php ATTR=NAME:Submit&&VALUE:Transferuj<SP>pieniądze

Modyfikacje:

Brak.

Wypłata dowolnej ilości gotówki z banku#

Nazwa: ZBankwyplatadowolna

Działanie:

Z chwilą odpalenia makra konto udaje się do zakładki Bank i wypłaca wcześniej zadeklarowaną ilość kasy.

Kod:

  1. L
  2. K
  3. T'
  4. T
  5. A
  6. O
  7. Z'
  8. Z
  9. #
TAG POS=1 TYPE=IMG ATTR=HREF:http://thecrims.cachefly.net/images/menu/icon_bank.gif
TAG POS=1 TYPE=SELECT FORM=ACTION:/bank.php ATTR=NAME:transfer_type CONTENT=%withdraw
TAG POS=1 TYPE=INPUT:TEXT FORM=ACTION:/bank.php ATTR=NAME:amount CONTENT=10
TAG POS=1 TYPE=INPUT:SUBMIT FORM=ACTION:/bank.php ATTR=NAME:Submit&&VALUE:Transferuj<SP>pieniądze

Modyfikacje:

W trzeciej linii CONTENT=10 odpowiada za ilość wypłacanej kasy z banku. Możesz zmieniać wartość wedle potrzeby.

Dodanie klubu do ulubionych#

Nazwa: ZKlubdodanie

Działanie:

Z chwilą odpalenia makra konto udaje się do zakładki Klub nocny, wyszukuje i dodaje do ulubionych wcześniej zadeklarowaną nazwę lokalu. Jeśli kilka klubów będzie miało pierwszy człon nazwy taki sam, dodany zostanie ten pierwszy na liście (z lewej).

Kod:

  1. L
  2. K
  3. T'
  4. T
  5. A
  6. O
  7. Z'
  8. Z
  9. #
TAG POS=1 TYPE=IMG ATTR=HREF:http://thecrims.cachefly.net/images/menu/icon_rave.gif
TAG POS=1 TYPE=INPUT:TEXT FORM=ACTION:/nightlife.php ATTR=NAME:search CONTENT=tivoli
TAG POS=1 TYPE=INPUT:SUBMIT FORM=ACTION:/nightlife.php ATTR=NAME:Submit&&VALUE:Szukaj
TAG POS=1 TYPE=IMG ATTR=HREF:http://thecrims.cachefly.net/images/icons/add_small.gif

Modyfikacje:

W drugiej linii CONTENT=tivoli odpowiada za nazwę klubu, który chcesz dodać do ulubionych.

Zmiana klubu#

Nazwa: ZKlubzmiana

Działanie:

Z chwilą odpalenia makra konto udaje się do zakładki Klub nocny, usuwa aktualny klub znajdujący się na pierwszej pozycji i dodaje nowy lokal, którego nazwę wcześniej zadeklarowałeś. Dobre makro do szybkiej zmiany lokalu w chwili, kiedy zaczynają ładować się nieproszeni goście.

Kod:

  1. L
  2. K
  3. T'
  4. T
  5. A
  6. O
  7. Z'
  8. Z
  9. #
TAG POS=1 TYPE=IMG ATTR=HREF:http://thecrims.cachefly.net/images/menu/icon_rave.gif
TAG POS=1 TYPE=IMG ATTR=HREF:http://thecrims.cachefly.net/images/icons/delete_small.gif
TAG POS=1 TYPE=INPUT:TEXT FORM=ACTION:/nightlife.php ATTR=NAME:search CONTENT=mirage
TAG POS=1 TYPE=INPUT:SUBMIT FORM=ACTION:/nightlife.php ATTR=NAME:Submit&&VALUE:Szukaj
TAG POS=1 TYPE=IMG ATTR=HREF:http://thecrims.cachefly.net/images/icons/add_small.gif

Modyfikacje:

W drugiej linii POS=1 odpowiada za pozycję usuwanego klubu. W linii trzeciej CONTENT=mirage odpowiada za nazwę nowego klubu, który masz zamiar dodać do ulubionych.

Automatyczne odświeżanie#

Nazwa: ZOdswiezanie

Działanie:

Z chwilą odpalenia makra co 30 sekund konto udaje się do zakładki rabunek. Dobre makro do automatycznego nabijania energii. Wystarczy uruchomić je w pętli.

Kod:

  1. L
  2. K
  3. T'
  4. T
  5. A
  6. O
  7. Z'
  8. Z
  9. #
TAG POS=1 TYPE=IMG ATTR=HREF:http://thecrims.cachefly.net/images/menu/icon_robbery.gif
WAIT SECONDS=30

Modyfikacje:

W drugiej linii SECONDS=30 odpowiada za czas, po którym nastąpi przejście do zakładki Rabunek. Możesz go dowolnie zmieniać, jednostką jest sekunda.

Automatyczne odświeżanie w klubie#

Nazwa: ZOdswiezanieklub

Działanie:

Z chwilą odpalenia makra co 30 sekund następuje odświeżenie strony konta, które znajduje się w klubie poprzez wciśniecie przycisku Odśwież. Dobre makro dla konta umieszczonego w klubie podczas zlewania stat. Wystarczy uruchomić je w pętli. Dzięki temu nie opuścisz lokalu, zyskasz nawet darmową energię. Przydaje się także do samoczynnego odświeżania przy polowaniu, jak zobaczymy ofiarę wystarczy szybko odpalić makro na 1vs1 lub ga.

Kod:

  1. L
  2. K
  3. T'
  4. T
  5. A
  6. O
  7. Z'
  8. Z
  9. #
TAG POS=1 TYPE=IMG ATTR=HREF:http://thecrims.cachefly.net/images/sections/raveparty/refresh.gif
WAIT SECONDS=30

Modyfikacje:

W drugiej linii SECONDS=30 odpowiada za czas, po którym nastąpi odświeżenie strony. Możesz go dowolnie zmieniać, jednostką jest sekunda.

Operacja plastyczna#

Nazwa: Zoperka

Działanie:

Z chwilą odpalenia makra konto udaje się do zakładki Szpital, następnie do strony Operacja plastyczna, wybiera pierwszą twarz i wykonuje operację.

Kod:

  1. L
  2. K
  3. T'
  4. T
  5. A
  6. O
  7. Z'
  8. Z
  9. #
TAG POS=1 TYPE=IMG ATTR=HREF:http://thecrims.cachefly.net/images/menu/icon_hospital.gif
TAG POS=1 TYPE=INPUT:SUBMIT FORM=NAME:NoFormName ATTR=NAME:Submit&&VALUE:Wejdź
TAG POS=1 TYPE=IMG ATTR=ID:1
TAG POS=1 TYPE=INPUT:SUBMIT FORM=ACTION:/surgery.php ATTR=NAME:Submit&&VALUE:Czyń<SP>swoją<SP>powinność!

Modyfikacje:

Można zmienić domyślną twarz (ID:1, ID:2, ID:3 itd.)

Wylogowanie konta#

Nazwa: Zwylogowanie

Działanie:

Z chwilą odpalenia makra konto zostaje wylogowane.

Kod:

  1. L
  2. K
  3. T'
  4. T
  5. A
  6. O
  7. Z'
  8. Z
  9. #
TAG POS=1 TYPE=A ATTR=TXT:Wyloguj

Modyfikacje:

Brak.

Logowanie konta#

Nazwa: Zz0

Działanie:

Z chwilą odpalenia makra uruchomiona zostaje witryna TC po czym konto zostaje zalogowane. Możesz utworzyć dziesiątki takich makr odpowiadających za logowanie każdego konta. Skończysz z przymusowym wpisywaniem nicków i passów, pamiętaniem tego wszystkiego. Makra nazwać możesz kolejno Zz1, Zz2 itd.

Kod:

  1. L
  2. K
  3. T'
  4. T
  5. A
  6. O
  7. Z'
  8. Z
  9. #
URL GOTO=http://www.thecrims.com/
CLICK X=969 Y=68 CONTENT=nick
CLICK X=969 Y=85 CONTENT=haslo
TAG POS=1 TYPE=INPUT:SUBMIT ATTR=NAME:login&&VALUE:Loguj!

Modyfikacje:

Tutaj jest o wiele łatwiej niż pod IE. Wystarczy określić pozycję pola do wprowadzania loginu i hasła (u każdego może być inna). Najprościej uruchomić nagrywanie makra (Tryb klikania >> Użyj pozycji X/Y). W czasie nagrywania kliknąć na pole loginu, potem hasła, zatrzymać makro. W pliku #Current.iim pojawią się szukane współrzędne. Teraz wystarczy, że wstawisz swoje współrzędne do mojego makra.

Pasek społecznościowy

SPIS TREŚCI AKTUALNEJ STRONY

Makra (H1) Makra pod FF (H2) Wgranie i uruchamianie makr (H3) Wgrywanie gotowych plików (H4) Wgrywanie z kodu (H4) Uruchamianie makr (H4) Kody i opisy makr (H3) Ćpanie heroiny (H4) Pojedyncze ćpanie (H4) Ćpanie z jednoczesnym braniem metadonu (H4) Wbicie kontem do rabunku grupowego (H4) Atakowanie konta (solo) (H4) Atakowanie konta (grupa) (H4) Zakupy w szpitalu (H4) Wpłata całej gotówki do banku (H4) Wpłata dowolnej ilości gotówki do banku (H4) Wypłata całej gotówki z banku (H4) Wypłata dowolnej ilości gotówki z banku (H4) Dodanie klubu do ulubionych (H4) Zmiana klubu (H4) Automatyczne odświeżanie (H4) Automatyczne odświeżanie w klubie (H4) Operacja plastyczna (H4) Wylogowanie konta (H4) Logowanie konta (H4)