UIEvent#
Wstęp#
Interfejs UIEvent stanowi rozszerzenie dla interfejsu Event. Wprowadza dodatkowe polecenia, których zadaniem jest udostępnienie kontekstowych informacji dla zdarzeń, które potocznie nazywa się zdarzeniami interfejsu użytkownika # lub zdarzeniami UI (User Interface events). W specyfikacji D3E interfejs ten umieszczany jest w module zdarzeń interfejsu użytkownika.
Interfejs UIEvent dziedziczy z interfejsu Event, dlatego ma dostęp do wszystkich poleceń z tego interfejsu (oraz z kolejnych interfejsów w łańcuchu dziedziczenia).
Zdarzenie UI można utworzyć za pomocą poleceń:
Właściwości UIEvent#
Nazwa | Opis |
---|---|
UIEvent.detail | Zwraca wartość liczbową reprezentującą szczegółowe informacje powiązane z danym zdarzeniem. |
UIEvent.view | Zwraca obiekt okna, z którego dane zdarzenie zostało wygenerowane. |
Metody UIEvent#
Nazwa | Opis |
---|---|
UIEvent.initUIEvent() | Inicjuje dane zdarzenie. |
Inne UIEvent#
Nazwa | Opis |
---|---|
new UIEvent() | Konstruktor tworzący nowe zdarzenie. |
Interfejs Web IDL#
[Constructor(DOMString type, optional UIEventInit eventInitDict)] interface UIEvent : Event { readonly attribute Window? view; readonly attribute long detail; void initUIEvent(DOMString type, boolean bubbles, boolean cancelable, Window? view, long detail); }; dictionary UIEventInit : EventInit { Window? view = null; long detail = 0; };
Specyfikacje i inne materiały#
Pasek społecznościowy